• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3294 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۵ تير

خبر كوتاه

تيم منتخب كشتي آزاد به ارمنستان مي‌رود

تيم منتخب كشتي آزاد براي حضور در جام استفان سركسيان ارمنستان روز جمعه 26 تيرماه راهي ايروان مي‌شود. رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي آزاد جام استفان سركسيان ارمنستان روزهاي 27 و 28 تيرماه در شهر ايروان برگزار مي‌شود. به نفرات اول تا سوم اين رقابت‌ها به ترتيب پنج، سه و هزار دلار جايزه نقدي اهدا مي‌شود، ضمن اينكه مربيان نفرات اول نيز هزار دلار جايزه نقدي دريافت خواهند كرد. اسامي تيم منتخب اعزامي به اين رقابت‌ها به شرح زير است: 57 كيلوگرم: رضا اطري، 61 كيلوگرم: بهنام احسان‌پور، 86 كيلوگرم: عليرضا كريمي، 97 كيلوگرم: محمدحسين محمديان، سرمربي: رسول خادم، مربيان: امير توكليان- حسين كريمي.

 

جهانبخش در ليست فروش نايمخن

باشگاه نايمخن مي‌خواهد جهانبخش را بفروشد، اما اين بازيكن مشتري جدي ندارد. باشگاه نايمخن براي حضور در فصل 16-2015 ليگ برتر هلند موسوم به اردويژه با يك مدافع سوئدي به توافق رسيد و يواكيم نيلسون 21 ساله در آستانه پيوستن به اين باشگاه است. در صورت قطعي شدن اين انتقال و حضور نيلسون در جمع نايمخني‌ها، اين باشگاه به دنبال جذب يك بازيكن در جناح راست نيز خواهد بود. علاوه بر اين نايمخن به دنبال فروش چند بازيكن خود است و از همين‌رو عليرضا جهانبخش و كريستين سانتوس در فهرست فروش اين تيم قرار گرفته‌اند. يك سايت هلندي با اعلام اين خبر نوشته است جهانبخش و سانتوس در حالي به فروش مي‌رسند كه هنوز هيچ تيمي به صورت قطعي آنها را نخواسته است.

 

نايكي براي اسپانسرينگ تيم ملي اعلام آمادگي كرد

شركت نايكي امريكا ابراز علاقه‌مندي كرده بود كه به عنوان اسپانسر پوشاك تيم ملي در صورت لغو تحريم‌ها فعاليت كند. عباس ترابيان، دبير كميته بازاريابي فدراسيون فوتبال با اشاره به اينكه يك ماه قبل با يكي از افراد بسيار موثر در بخش پوشاك ورزشي ملاقاتي داشتيم، گفت: شركت نايكي امريكا عنوان كرده بود كه علاقه‌مند است به عنوان اسپانسر پوشاك تيم ملي فعاليت كند اما به واسطه فشار دولت امريكا به دليل وجود تحريم‌ها نمي‌تواند در اين زمينه فعاليت كند. علاوه بر اين شركت‌هايي همچون پوما، آديداس و كاپا ابراز علاقه‌مندي كرده بودند كه به عنوان اسپانسر پوشاك تيم ملي فعاليت كنند اما زماني كه قرار بود بحث جدي شود، به دليل وجود تحريم‌ها كنار مي‌كشيدند.

 

انريكه: پدرو را مي‌خواهم اما قول بازي به او نمي‌دهم

لوئيس انريكه در واكنش به شايعاتي كه از احتمال پيوستن پدرو رودريگس به چلسي و چند تيم ديگر حكايت داشته‌اند، تاكيد كرد كه براي فصل آينده روي اين مهاجم اسپانيايي حساب مي‌كند و اميدوار است كه نه او و نه هيچ‌كدام از بازيكنانش تابستان امسال نيوكمپ را ترك نكنند. انريكه درباره رفتن پدرو از بارسلونا، چيزي كه اين بازيكن ملي‌پوش شخصاً احتمال به وقوع پيوستن آن را رد نكرده است، گفت: من نمي‌خواهم پدرو از بارسلونا برود، اما در قراردادش رقمي براي فسخ تعيين شده است كه به او اجازه مي‌دهد ما را ترك كند. پدرو بازيكني بسيار متعهد و شجاع است و به همين دليل من اميدوارم كه او تصميم به ماندن بگيرد. من هميشه با بازيكنانم صحبت مي‌كنم و هرگز باعث گمراهي آنها نشده‌ام. من به هيچ يك از آنها هيچ قول و تضميني براي حضور در تركيب نمي‌توانم بدهم. اميدوارم كه پدرو از ما جدا نشود، اما تصميم‌گيري با خود اوست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها