• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3294 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۵ تير

سرخط خبرها

ارسلان كاظمي براي سومين‌بار به عنوان بازيكن اصلي در ليگ تابستاني NBA بازي كرد/ فوروارد ايراني فيلادلفيا سوني‌سيكسرز در چهارمين ديدار تيمش در اين مسابقات ۳۱ دقيقه و ۲۱ ثانيه بازي كرد/ او هشت امتياز و يك توپ ربايي ثبت كرد/ فيلادلفيا هر چهار بازي خود در ليگ تابستاني را باخته است .

مسوولان باشگاه صباي قم بعدازظهر روز گذشته بالاخره رضايتنامه روزبه چشمي را صادر كردند تا اين بازيكن ديگر مشكلي براي پيوستن به استقلال نداشته باشد. گفتني است باشگاه سپاهان هم رضايتنامه يعقوب كريمي براي حضور دوباره اين بازيكن در استقلال را صادر كرد.

محمد طلايي، سرمربي تيم ملي كشتي آزاد جوانان پس از كسب عنوان سوم در رقابت‌هاي قهرماني آسيا اعلام كرد كشتي گيران در آسيايي كم‌كاري نكردند و تنها دو نفر نتوانستند خود را از لحاظ رواني جمع و جور كنند، اگر قرار بر انتقاد است از من انتقاد كنيد نه از كشتي‌گيران.

مجيد احمدي، مربي تيم ملي كامپوند اعلام كرد تلاش خواهيم كرد با كسب عنوان قهرماني در بخش انفرادي، تيمي و ميكس، كامپوند در مسابقات جهاني تيروكمان در دانمارك، ايران را در جهان مطرح كنيم .

محمدعلي شجاعي، رييس فدراسيون تيروكمان در رابطه با وضعيت تيم‌هاي ريكرو و كامپوند اعزامي به مسابقه‌هاي جهاني دانمارك اعلام كرد در هر دو تيم اميد به كسب مدال داريم.

سجاد محمدپور، بوكسور وزن 52 كيلوگرم ايران در مسابقات بوكس حرفه‌اي آيبا در حالي عازم صوفيه بلغارستان مي‌شود كه قرار است در دومين مبارزه‌اش در اين تورنمنت، 27 تيرماه برابر الكساندر الكساندروف، نفر سوم المپيك گذشته قرار گيرد. نماينده ايران در مسابقات بوكسAPB مي‌گويد براي رويارويي با حريف بلغارستاني آمادگي كامل دارد و تنها به فكر كسب پيروزي در اين مبارزه است. او مي‌گويد اگر در اين مسابقه پيروز باشم در ديدار سومم به مصاف برنده مبارزه قزاقستان با مكزيك خواهم رفت و اگر ببازم نيز در برابر بازنده اين مبارزه قرار خواهم گرفت و همچنان مي‌توانم به سهميه المپيك اميدوار باشم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها