• ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۷ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3132 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر

سر خط خبرها

فارس| سردار محمد شيرازي، رييس دفتر نظامي فرمانده معظم كل قوا گفت: حضرت آقا اساسنامه پدافند غير عامل و عملكرد و روند سازمان را تاييد فرمودند. مقام معظم رهبري راه را در پدافند غير‌عامل روشن كرده‌اند از جمله اينكه مي‌فرمايند بايد مصونيت ايجاد شود قبل از اينكه دشمن را منصرف كند يا اينكه آمادگي ايجاد و مصونيت‌سازي كنيم، مصونيت‌سازي يكي در برابر تهديدات است، يعني اينكه برويم تهديد را بشناسيم و ببينيم كه از كجا و چگونه تهديد مي‌شويم، تهديد را شناسايي كرده و براي مقابله با آن، چه كار انجام دهيم.
ايسنا| غلامعلي جعفرزاده، عضو كميسيون برنامه و بودجه مجلس گفت كه كار بررسي بودجه در مجلس تا پايان بهمن‌ماه نهايي مي‌شود. وي افزود: در اين صورت دولت در فرصت يك‌ماهه اسفندماه آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را براي دستگاه‌ها ارسال خواهد كرد تا بتوانيم منظم‌تر از هر سالي سال 94 را آغاز كنيم.
ايرنا|محمد حسين صفار هرندي، عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: امروز شرايط كشور به گونه‌يي است كه شايد مقداري صريح‌تر از هر زمان ديگري صف‌آرايي دو نوع طرز تفكر روبه‌روي يكديگر را شاهد هستيم.
خبرآنلاين| محمدرضا محسني‌ثاني، رييس كميته امنيت داخلي كميسيون امنيت ملي مجلس گفت: وقتي فساد يك جنبه عمومي پيدا كرده و فراگير مي‌شود يقينا حساسيت‌هاي امنيتي نيز به وجود مي‌آيد و اگر توجه لازم صورت نگيرد مي‌تواند مشكل‌آفرين باشد. محسني‌ثاني اظهار داشت: كميته امنيت ملي مجلس به موضوع مفاسد اقتصادي ورود پيدا كرده است. در اين رابطه نيز اخيرا نشست‌هايي با برخي مسوولان داشته‌ايم.
جماران| جهانبخش محبي‌نيا، قائم مقام معاونت نظارت مجلس گفت: انتشار متن قراردادها مي‌تواند منجر به اين شود كه علاوه بر در جريان گذاشتن مردم و رسانه‌ها از جزييات توافقات اقتصادي با طرف‌هاي خارجي امكان نقد و بررسي آن را براي كساني كه مي‌توانند در اين زمينه پيگير باشند، فراهم كنند.
مهر|سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين خاطرنشان كرد: اگر نيروهاي مسلح را از پروژه‌هاي عظيمي كه تاكنون در كشور به سرانجام رسيده، حذف مي‌كرديم خيلي از پروژه‌ها به سرانجام نمي‌رسيد بلكه اين اقدامات توسط متخصصان و جوانان همين مملكت و تجربه علمي آنها به ثمر نشسته است.
فارس|عماد افروغ، استاد دانشگاه درباره تجلي قدرت شيعيان در راهپيمايي ۲۰ ميليوني روز اربعين اظهار داشت: اين سوال به حس و حال و برداشت ما از اين فضا باز مي‌گردد. من در كل اين موضوع را به نگرش و رويكرد امام حسين(ع) بر مي‌گردانم و آن مصاف نرمي بود كه ايشان در مواجهه با دشمن تا بن دندان مسلح به ابزار زر و تزوير داشت.
ايلنا|مصطفي ترك‌همداني، يكي از وكلاي شاكي پرونده تخلف مرتضوي در سازمان تامين اجتماعي گفت: گويا مرتضوي روز سه‌شنبه به دليل ارايه پاره‌يي از توضيحات در مورد پرونده كهريزك بايد به دادسرا مراجعه مي‌كرد كه اين اقدام صورت نگرفته است. پاسخ استعلام‌ها در روزهاي آتي به دادسرا خواهد رسيد كه قرار بر اين بود مرتضوي پس از تعطيلات اربعين مجددا به دادسرا احضار شود كه از زمان احضار مجدد وي اطلاع دقيقي  ندارم .
ايرنا| «سيدرمضان شجاعي كياسري»، عضو شوراي نظارت بر صداوسيما و عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با دفاع از عملكرد «محمد سرافراز» در ادغام بخش‌هاي مختلف اين دستگاه و كاهش حدود 150 اداره كل اين سازمان، گفت: صداوسيما بايد چابك شده و به سمت توليد محوري حركت كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون