• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۲۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3412 -
  • ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر

پيدا و پنهان

عيادت حسين فريدون از مهدي كروبي
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در جريان آخرين وضعيت سلامتي مهدي كروبي قرار گرفت. به گزارش ايسنا، سايت حزب اعتماد ملي اين خبر را منتشر كرده و نوشته است: مهدي كروبي كه از ناحيه پا دچار شكستگي شده بود، صبح ديروز
- سه‌شنبه - تحت عمل جراحي قرار گرفت. حسين كروبي با اعلام اين خبر گفته كه عمل جراحي روي پاي كروبي با موفقيت انجام شد و حسين فريدون، برادر و دستيار حسن روحاني، با حضور در بيمارستان، از وي عيادت كرده است. فرزند مهدي كروبي افزود: روز گذشته نيز وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با حضور در بيمارستان، در جريان كم و كيف پرونده درماني وي قرار گرفت.

جوانفكر به دادگاه احضار شد
علي‌اكبر جوانفكر با موضوع حمله به موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران به دادگاه احضار شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از گذشت چهار سال از حمله به موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران، با شكايت سرپرست دادسراي شهيد مقدس، علي‌اكبر جوانفكر، مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهور سابق و مديرعامل وقت اين موسسه به همراه چند تن از خبرنگاران و دبيران روزنامه در دادگاه محاكمه مي‌شوند. در كيفرخواست صادره، اتهام منسوبه به جوانفكر و همكارانش «تمرد در برابر ماموران قضايي و انتظامي» عنوان شده است. دادگاه مزبور به صورت علني و ساعت 9 صبح روز هفتم دي‌ماه در مجتمع قضايي كاركنان دولت (1057 جزايي سابق) به رياست قاضي حيدري برگزار مي‌شود. پرونده شكايت از جوانفكر و همكارانش در موضوع حمله به موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران، پيش از اين با سه بار منع تعقيب همراه بوده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون