• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3440 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي

تشييع با شكوه شهداي گمنام در استان فارس

پيكر پاك و مطهر 94 شهيد گلگون‌كفن جاويدالاثر هشت سال دوران دفاع مقدس با حضور مردم هميشه درصحنه نورآباد تشييع شد. سعيد كوشكي صبح ديروز در حاشيه عبور 6 كاروان حامل شهداي گمنام دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سرباز امام و ولايت امر مسلمين بودن و راهنماي عمل قرار دادن فرمان‌هاي مقام معظم رهبري مبني بر رسيدن به وحدت، انسجام و همدلي و همزباني از جمله اهداف شهداست. وي با اشاره به اينكه شهيدان با شهادت‌شان عمران و آباداني را در كشور به‌ويژه استان فارس رقم زدند، افزود: در شرايط فعلي نيز با وحدت و انسجام مي‌توانيم به پيشرفت در تمام زمينه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، عمراني و اقتصادي دست يابيم.
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر استان فارس تصريح كرد: براي ادامه راه شهيدان، تمام اقشار جامعه و نيز دستگاه‌ها به دور از گرايش‌هاي سياسي مي‌توانند راه شهيدان كه همان تبعيت از فرمان‌هاي مقام معظم رهبري است را ادامه دهند. كوشكي بيان داشت: كاروان شاهدان بصير بعد از نورآباد به شهرستان قائميه و سپس طي مراسمي ويژه به شهرستان كازرون منتقل مي‌شود و از سوي مسوولان اين شهرستان مورد استقبال رسمي قرار مي‌گيرد. وي اضافه كرد: كاروان شهداي جاويدالاثر در 6 محور به 60 نقطه اين استان منتقل مي‌شود و در طول مسير از سوي مردم موحد و انقلابي مورد استقبال قرار مي‌گيرد.
معاون هماهنگ‌كننده سپاه فجر فارس بيان داشت: همزمان با تشييع شهداي گمنام كه به‌تازگي از سوي گروه تفحص نيروهاي مسلح شناسايي شده‌اند، پيكر سومين شهيد حرم به‌نام شهد مهرداد قاجاري نيز تشييع و در شهر خومه‌زار از توابع شهرستان ممسني طي مراسمي به خاك سپرده شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون