• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3440 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۴ دي

خبر

فرمانده منطقه پدافند هوايي جنوب شرق:  
پدافند هوايي تهديدهاي احتمالي را از عمق كشورهاي همسايه رصد مي‌كند
فرمانده منطقه پدافند هوايي جنوب شرق گفت: پدافند هوايي تهديدهاي احتمالي را از عمق كشورهاي همسايه رصد مي‌كند. به گزارش ايسنا امير سرتيپ دوم محمد فرزان در اين باره اظهار كرد: تهديداتي كه از آسمان براي ما وجود دارد تهديداتي آني و فوري هستند و ما اين تهديدات احتمالي را از عمق كشورهاي همسايه رصد مي‌كنيم و شروع واكنش پدافند هوايي از خارج از مرزهاست. فرمانده منطقه پدافند هوايي جنوب شرق با اشاره به تدبير مقام معظم رهبري (مدظله العالي) در خصوص پدافند و اولويت اول بودن آن گفت: علت اين دستور مقام معظم رهبري (مدظله العالي)، سرعت تهديدات هوايي و مسووليت پدافند هوايي به عنوان متولي اصلي دفاع از آسمان كشور است.  

سردار نقدي:
پشت ماجراي حمله به سفارت عربستان امريكاست
رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: امريكايي‌ها مي‌خواهند سطح مبارزات ايران را از رويارويي با امريكا به سطح مقابله با عربستان تنزل دهند. محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين در همايش مديران بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس سراسر كشور طي سخناني اظهار كرد: پشت پرده همه دشمني‌ها و مشكلات ما همان‌گونه كه امام راحل(ره) فرمود، امريكا بود. پشت پرده به شهادت رساندن شيخ نمر و حمله به سفارت عربستان در تهران نيز امريكاست. سردار نقدي با تاكيد بر اينكه محور اصلي تمام شرارت‌ها عليه ايران امريكاست، ادامه داد: هدف امريكا اين است كه درگيري در منطقه ايجاد كند و ما را با عربستان درگير كنند، نبايد فريب بخوريم. يك فرد انقلابي براي از بين بردن طاغوت، به كاخ پادشاه حمله مي‌كند، به خانه نوكر و مستخدم شاه حمله نمي‌كند. وي در ادامه گفت: هدف اعدام شيخ نمر و حمله به سفارت عربستان هموار كردن راه، براي پيشبرد سياست‌هاي امريكا در منطقه است، آنها مي‌خواهند در افكار عمومي ايران دشمن اصلي را عوض كنند و سطح مبارزات ايران را از رويارويي با امريكا به سطح مقابله با عربستان تنزل دهند. وي افزود: امريكا براي نفوذ به ايران هر كاري مي‌كند، در شرق و غرب كشور آموزش و تجهيز گروهك‌هاي تروريستي را انجام مي‌دهد، حتي در بودجه سال 2016 خود دو ميليارد و 308 ميليون دلار براي دموكراتيزه كردن ايران و چند كشور ديگر اعتبار در نظر مي‌گيرد. نقدي، دشمن اصلي در جنگ بين ايران و عراق را امريكا دانست و افزود: همه فكر مي‌كنند كه جنگ، با عراق بود در صورتي كه با امريكا جنگيديم، امريكايي كه از ابتدا ژست بي طرفي داشت در صورتي كه دشمن اصلي بود. وقتي صدام به سقوط نزديك شد امريكا مستقيما وارد جنگ با ايران شد.

محسن رضايي:
اگر امريكايي‌ها ايران را تروريست مي‌دانستند آيا اين‌طور آرام در اتاق سپاه دراز مي‌كشيدند؟
نسيم آنلاين نوشت: دبير مجمع تشخيص در شبكه اجتماعي كلوب با بيان اينكه اگر امريكايي‌ها ايران را تروريست مي‌دانستند اين‌طور آرام در اتاق سپاه پاسداران دراز نمي‌كشيدند، افزود: امريكايي‌ها خودشان هم مي‌دانند دروغ مي‌گويند! محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در آخرين مطلب صفحه شخصي‌اش در شبكه اجتماعي كلوب نوشت: آرامش و راحتي تفنگداران امريكايي در عكس نشان مي‌دهد كه جوسازي‌هاي امريكا عليه ايران را حتي خودشان هم قبول ندارند. اگر امريكايي‌ها ايران را تروريست مي‌دانستند آيا اين‌طور آرام در اتاق سپاه پاسداران انقلاب دراز مي‌كشيدند و مي‌خوابيدند؟ امريكايي‌ها خودشان هم مي‌دانند دروغ مي‌گويند!

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون