• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3452 -
  • ۱۳۹۴ پنج شنبه ۸ بهمن

مرور/ سرنوشت اوباش مازندراني با تهديدهاي مجازي

    3بهمن: همزمان با انتشار ويديوهاي اراذل و اوباش مازندراني كه يكديگر را تهديد مي‌كردند، رضا عنايتي مديركل انتظامي استانداري مازندران اعلام كرد كه پليس درصدد دستگيري اين مردان است و اين پرونده پيگيري مي‌شود.
   7بهمن: دادستان عمومي و انقلاب ساري اعلام كرد: « در پي انتشار كليپ‌هاي تهديدآميز تعدادي از اراذل و اوباش در فضاي مجازي كه پيرامون مسائل شخصي انجام شده بود، بلافاصله مراتب به دادستان‌هاي شهرستان‌ها ابلاغ شد. در اين رابطه چند نفر شناسايي و دستگير و چند نفر ديگر متواري شده‌اند كه اقدامات لازم براي دستگيري آنها در حال انجام است.»
و امروز
فرمانده نيروي انتظامي با اعلام اينكه اوباش مازندراني فراري هستند و نيروي‌انتظامي به دنبال آنهاست، گفت: « چندي پيش فيلم‌هايي در شبكه‌هاي مجازي از تعدادي از اوباش پخش شد كه اين فيلم‌ها مربوط به قبل است و بسياري از افراد حاضر در آنها شناسايي و دستگير شده‌اند و پرونده‌شان در مراجع قضايي است. البته اين افراد در محيط خصوصي اقدام به اين كار كرده و قدرتنمايي‌شان در ملاء‌عام نبوده اما با توجه به اينكه سبب وحشت مردم شده و اقدام خلاف قانون انجام دادند، با آنها برخورد خواهيم كرد.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون