• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3460 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۸ بهمن

ويژه

پالايشگاه غلات زر نمونه نادر و ارزشمند در صنعت ايران
معاون كل سرپرست نهاد رياست‌جمهوري، در بازديد از گروه صنعتي و پژوهشي زر، پروژه پالايشگاه غلات زر را به عنوان نمونه‌اي نادر و ارزشمند در صنعت ايران خواند كه با برترين صنايع جهان برابري مي‌كند. مرتضي بانك در حاشيه اين بازديد گفت: «گروه زر الگوي جديد كسب و كار و فناوري جديد را به ارمغان آورده و توانسته است علاوه بر رفع نيازهاي داخلي، صادرات كالا به
80 كشور جهان را به صورت مستقيم و غيرمستقيم داشته باشد.»وي ادامه داد: «فعاليت‌هاي صورت گرفته در اين گروه اميد، شكوفايي و توسعه پايدار را براي صنعت اين آب و خاك فراهم آورده است.»

اعلام جوايز جشنواره بانك ملت در سال94
 جوايز سي و پنجمين دوره قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك ملت در سال ۱۳۹۴ اعلام شد. به گزارش روابط عمومي بانك ملت، در اين دوره از جشنواره حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز ۸۵۲ ميليارد ريال جايزه نقدي به سپرده‌گذاران حساب‌هاي قرض‌الحسنه تعلق خواهد گرفت. بر اساس اين گزارش، ۱۵۵۶ كيلومتر اسكناس ۵۰ هزار ريالي براي هزار نفر به تساوي، هزار كمك هزينه ۳۰ ميليون ريالي خريد صنايع دستي در قالب شهروند/ هديه كارت و ۵۰۰ هزار جايزه نقدي ۷۰۰ هزار ريالي، جوايز اين دوره از قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك ملت خواهد بود. اين گزارش حاكي است، سي و پنجمين دوره قرعه‌كشي حساب‌هاي قرض‌الحسنه پس‌انداز بانك ملت از ابتداي سال ۹۴ آغاز و امتياز دارندگان حساب‌ها از آن تاريخ محاسبه مي‌شود. در قرعه‌كشي امسال هر ۵۰۰ هزار ريال براي حساب‌هاي ريالي و براي حساب‌هاي ارزي هر ۱۰۰ يورو يا معادل آن به ساير ارزها در هر روز، يك امتياز دارد و شرط شركت در قرعه‌كشي هم حفظ حداقل موجودي در روز قرعه‌كشي است. بر اين اساس، حساب‌هاي قرض‌الحسنه براي شركت در قرعه‌كشي بايد حداقل سه ماه متوالي ماندگاري در طول دوره داشته و زمان قرعه‌كشي نيز مفتوح باشند. داشتن كد ملي براي اشخاص حقيقي و شناسه ملي براي اشخاص حقوقي و اطلاعات معتبر از اتباع خارجي براي شركت در قرعه‌كشي الزامي است.

قدرداني وزير امور خارجه از مديرعامل بانك ملت
 وزير امور خارجه در نامه‌اي خطاب به مديرعامل بانك ملت از پيام تبريك صميمانه وي در زمينه اجرايي شدن برجام سپاسگزاري كرد.  به گزارش روابط عمومي بانك ملت، دكتر محمدجواد ظريف در اين نامه خطاب به علي رستگار، مديرعامل بانك ملت آورده است: پيام تبريك صميمانه و محبت‌آميز جنابعالي را دريافت كردم و بدين وسيله مراتب تشكر و قدرداني خود و همكارانم را اعلام مي‌كنم. وزير امور خارجه كشورمان اظهار اميدواري كرده است كه در دوره جديد موصوف به پسابرجام، شاهد شكوفايي و بالندگي بيش از پيش جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي و بين‌المللي باشيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون