• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3465 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۵ بهمن

اميدواري براي تكميل بودجه 95 توسط مجلس

سخنگوي دولت با بيان اينكه اميدواريم مجلس تا پيش از پايان سال نسبت به تكميل بودجه 95 اقدام كند، گفت: حتي اگر قانون بودجه تا هفته سوم سال 95 هم از مجلس به ما برسد هيچ مشكلي در اجراي آن پيش نخواهد آمد.
محمدباقر نوبخت در مورد احتمال تصويب بودجه چند دوازدهم براي سال 95 اظهار كرد: خوشبختانه با توجه به جلساتي كه تشكيل شده است، اميدواريم مجلس محترم بتواند بعد از برگزاري انتخابات هفت اسفند نسبت به تكميل بودجه 95 تا پايان سال اقدام كند. وي خاطرنشان كرد: حتي اگر تا هفته سوم سال 95 نيز مجلس بودجه را به دولت ارايه كند، با توجه به تمهيد مقدماتي كه تا پايان سال 94 انجام مي‌دهيم، هيچ مشكلي براي اجراي بودجه به ويژه افزايش حقوق كاركنان دولت و بازنشستگان نخواهيم داشت.
 سخنگوي دولت با بيان اينكه اميدواريم مجلس تا پيش از پايان سال نسبت به تكميل بودجه 95 اقدام كند، گفت: حتي اگر قانون بودجه تا هفته سوم سال 95 هم از مجلس به ما برسد هيچ مشكلي در اجراي آن پيش نخواهد آمد. رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي با اشاره به افزايش 47 درصدي بودجه فرهنگي در سال 95 گفت: شايد بيشترين افزايش درصدي بودجه نسبت به سال 94 مربوط به بخش ميراث فرهنگي و گردشگري است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون