• ۱۴۰۳ پنج شنبه ۳ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3494 -
  • ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۶ فروردين

ويژه

برندگان طرح «نقد برتر» بانك‌پاسارگاد اعلام خواهد شد
برندگان طرح «نقد برتر» كه به ابتكار بانك‌پاسارگاد انجام شد، در ارديبهشت سال 1395 اعلام خواهد شد. به گزارش روابط عمومي بانك‌پاسارگاد، با استقبال كم‌نظير هموطنان گرامي، بيش از هفت هزار نقد، نظر و پيشنهاد، در طرح «نقد برتر» كه به ابتكار بانك‌پاسارگاد و از آذرماه سال 1394 آغاز شده‌بود، به دبيرخانه رسيد. اين طرح به دنبال استقبال بسيار خوب هم‌ميهنان گرامي از طرح‌هاي نقد برتر پاسارگاد در سال‌هاي گذشته و طي فراخواني به مناسبت پايان دهمين سال فعاليت، براي چهارمين سال متوالي، برگزار شد كه با استقبالي كم‌نظير، بيش از هفت هزار نقد، پيشنهاد و نظر به دبيرخانه رسيد. هيات داوران ضمن بررسي دقيق تك‌تك نقدها و نظرها، در فروردين ماه، اسامي 10 نقد برتر و پيشنهاد سازنده را انتخاب و در ارديبهشت ماه اعلام خواهد كرد.

گشايش نماد سهام پديده راهكاري براي پرداخت مطالبات سهامداران
عضو كميسيون اقتصادي مجلس مي‌گويد: مهم‌ترين اقدامي كه بايد در پروژه پديده در اولويت انجام قرار گيرد عمل به ماده ٩٩ قانون برنامه پنجم توسعه و گشايش نماد معاملاتي سهام پديده در بازار سرمايه است كه با حمايت‌هاي جدي دولت محترم ازطريق تسريع در روند كار در سازمان بورس و اوراق بهادار و پذيرش در فرابورس به فوريت امكان پذيراست. روح‌الله بيگي ئيلانلو در گفت‌وگو با خانه ملت با بيان اينكه تمركز اصلي سران قوا در سال جاري اجراي فرمايشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق شعار سال است، گفت: در سال گذشته مجموعه كشور به ويژه مجلس و دولت محترم به جريان توافق هسته‌اي تمركز بيشتري داشته‌اند و اكنون بايد حسب‌الامر فرمايش مقام معظم رهبري تمركز اصلي خود را بر اقدام عملي در پياده‌سازي و اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي متمركز كنند. نماينده مردم مياندوآب، شاهين‌دژ و تكاب در مجلس شوراي اسلامي، ادامه داد: بايد از ظرفيت‌هاي موجود مردمي در شكوفا كردن اقتصاد و اجرايي كردن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي بهره برد. وي با بيان اينكه هدايت سرمايه‌هاي مردمي در پروژه‌هاي عمراني و مشاركت ملت در اين پروژه‌ها ضروري است به برخي پروژه‌ها از جمله پديده اشاره كرد و گفت: فارغ از برخي مشكلات به وجود آمده در پروژه پديده كه خوشبختانه به تازگي با انتخاب هيات مديره جديد در حال برطرف شدن است بايد از مشاركت مردم در فعاليت‌هاي اقتصادي از جمله پديده حمايت جدي صورت گيرد.
 
ضرورت حمايت دولت از طرح‌ها و پروژه‌هاي منطبق با سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي
سخنگوي كميسيون اقتصادي مجلس با تاكيد بر حمايت دولت از طرح‌ها و پروژه‌هاي منطبق با بند يك سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي مبني برمشاركت مردم در فعاليت‌هاي اقتصادي گفت: اميدوارم در سال جديد با وفاق و همدلي، اقدامات لازم براي عملياتي شدن سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي صورت گيرد. رحيم زارع در گفت‌وگو با خبرنگار خبر‌گزاري خانه ملت با تاكيد بر ضرورت حمايت و تلاش تمام قوا از اجرايي كردن شعار امسال گفت: مقام معظم رهبري با تدبير و درايت امسال را سال اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، نامگذاري فرمودند كه مرقومه ايشان مويد تاكيد نظام مقدس جمهوري اسلامي برحل مشكلات اقتصادي كشور است. نماينده مردم آباده، بوانات و خرمبيد در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه اجرايي شدن شعار سال از طريق تقويت مفاد سياست‌هاي ابلاغي اقتصاد مقاومتي به ويژه بند يك مبني بر به حداكثر رساندن مشاركت آحاد مردم در اقتصاد كشور عملياتي خواهد شد، تصريح كرد: همه مسوولان نظام و قواي كشور اعم از مجلس، دولت و قوه قضاييه بايد با تمام توان در حمايت از مشاركت‌هاي مردمي حمايت و سياستگذاري‌ها و قوانين و دستورالعمل‌هاي لازم را با قيد فوريت تصويب و ابلاغ كنند. وي با بيان اينكه تسهيل و هموار كردن حضور و مشاركت‌هاي مردمي و نظارت برحسن اجراي آن از مهم‌ترين اقدامات مجلس است، افزود: نمايندگان ملت به عنوان وكلاي مردم با همه ظرفيت‌ها اين مهم را برعهده خواهند داشت و علاوه براينكه از يكسو منويات مقام معظم رهبري را اجابت خواهد كرد و از سوي ديگر پاسخگوي مطالبات ملت شريف ايران است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون