• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3498 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۱ فروردين

سردار جزايري:

قدرت موشكي غيرقابل مذاكره و خط قرمز ايران است


 معاون ستاد كل نيروهاي مسلح با تاكيد بر لزوم موضع‌گيري به موقع و قاطع دستگاه ديپلماسي كشور در قبال گستاخي مقامات امريكايي گفت: براي چندمين بار مي‌گوييم قدرت موشكي غير قابل مذاكره و خط قرمز ايران اسلامي است. به گزارش ايسنا، سردار سيد مسعود جزايري معاون امور بسيج و فرهنگ دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در واكنش به اظهارات وزير خارجه امريكا پس از ديدار با اعضاي شوراي همكاري خليج فارس مبني بر آمادگي براي همكاري با ايران در حل و فصل موضوع آزمايش‌هاي موشكي اظهاركرد: جمهوري اسلامي ايران دكترين و راهبردهاي دفاعي بازدارنده و امنيت ساز خود را مستقل از خاص و نيت قدرت‌هاي مستكبر و بيگانگان طراحي و دنبال مي‌كند و اجازه دخالت به احدي در اين زمينه را نخواهد داد. وي افزود: به مدعيان قدرت جهاني يادآوري مي‌كنيم ملت ايران از بهمن 57 از نقش و تاثير آنها در تعيين مقدرات دفاعي كشورمان خلع يد كرده‌اند و نشان داده‌اند هر دستي كه بخواهد در اين زمينه دخالت كند را قطع خواهند كرد. معاون ستاد كل نيروهاي مسلح با بيان اينكه «ظاهرا گوش امريكايي‌ها به روي حرف حق و خواست ملت‌ها بسته است و تمايل دارند همواره از موضع زورگويي و قلدرمآبانه با كشورهاي مستقل و آزاده سخن بگويند» گفت: براي چندمين بار تاكيد مي‌شود قدرت موشكي غيرقابل مذاكره و از خطوط قرمز ملت ايران بوده و براي توسعه توانمندي‌هاي دفاعي خود از كسي اجازه نمي‌گيرد. جزايري خاطرنشان كرد: با وجود مواضع صريح رهبري معظم و خواست خدشه‌ناپذير ملت ايران، ظاهرا امريكايي‌ها همچنان در روياي سريال برجام‌ها هستند كه يكي از آنها سلب اقتدار دفاعي و تضعيف قدرت موشكي نيروهاي مسلح ما است
سخنگوي ارشد نيروهاي مسلح با بيان اينكه «ملت ايران قرباني تهاجمات امريكا و متحدان منطقه‌اي كاخ سفيده بوده و راهبرد خود را بر عدم غفلت راهبردي برابر سياست‌ها و نقشه‌هاي آنها قرار داده است» تصريح كرد: امريكايي‌ها همچنان در چنبره محاسبات غلط عليه ايران گرفتار هستند. به آنها توصيه مي‌كنيم با عينك شفاف و واقع بين به مسائل جهاني به ويژه آنچه در ايران و منطقه مي‌گذرد نظاره كنند و بدانند مدت‌هاست كه عينك كدخدايي و خود را ابرقدرت بلامنازع جهان دانستن زير پاي ملت‌ها شكسته است.
وي تصريح كرد: اگر امريكايي‌ها مقداري به هزينه‌هايي كه در دهه‌هاي اخير در منطقه پرداخته‌اند بينديشند، كمي رعايت احتياط را در دستور كار خود قرار خواهند داد.
وي افزود: به فضل الهي و هدايت‌هاي حكيمانه مقام معظم رهبري نفوذ جمهوري اسلامي ايران كه هم‌اكنون در فراتر از منطقه توسعه يافته و جوامع بشري را شيفته گفتمان انقلاب اسلامي ساخته است تداوم خواهد يافت و در آينده‌اي نه‌چندان دور حقيقت بيداري ملت‌ها افول سلطه امريكايي را رقم خواهد زد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون