• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3509 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۴ ارديبهشت

نوسان 30 هزار توماني سكه در نخستين ماه سال

سكه طلا كه سال جاري را با قيمت يك ميليون و 12 هزار تومان آغاز كرده بود، فروردين ماه را با افزايش 17 هزار توماني نسبت به ابتداي سال به پايان رساند.
 قيمت سكه بهار آزادي هفته آخر بهمن ماه سال گذشته به بيش از يك ميليون تومان رسيد، اما اين افزايش قيمت تنها يك روز دوام داشت و مجددا سكه به زير يك ميليون تومان رسيد، اين روند يك بار ديگر در اوايل اسفند ماه تكرار شد تا اينكه از يازدهم اسفند ماه تاكنون قيمت سكه بالاي يك ميليون تومان باقي ماند. اما از ابتداي فروردين تاكنون بالاترين قيمت سكه طرح قديم يك ميليون و 43 هزار تومان و مربوط به بيست و چهارم فروردين ماه بوده است. محمد كشتي‌آراي، رييس اتحاديه طلا و جواهر، درباره تحليل خود از بازار جهاني طلا در هفته‌اي كه گذشت، به افزايش نرخ طلا در بازارهاي جهاني اشاره كرد و توضيح داد: افزايش قيمت جهاني طلا در هفته گذشته به دليل فعل و انفعالات در بازارهاي نفتي بود و قيمت اونس جهاني در هفته گذشته تا 1254 دلار نيز افزايش يافت و به طور تقريبي مي‌توان گفت كه قيمت جهاني طلا نوسان 20 دلاري را در هفته گذشته تجربه كرد.
به گزارش ايسنا، وي با بيان اينكه قيمت ارز در هفته گذشته روند كاهشي داشت، گفت: با كاهش قيمت ارز شاهد روند نزولي قيمت طلا در بازار داخلي بوديم ولي از روز سه‌شنبه قيمت‌ها كمي افزايش يافت. كشتي‌آراي در عين حال بيان كرد: البته به طور كلي مي‌توان گفت قيمت سكه و طلا در بازار داخلي در هفته گذشته ثبات نسبي را پشت سر گذاشت و نوسان چنداني را تجربه نكرد. سكه تمام بهار آزادي طرح قديم در هفته گذشته ثبات بيشتري از سكه طرح جديد و هفته را با نرخ يك ميليون و 27 هزار توماني پايان داد؛ همان نرخي كه هفته را با آن آغاز كرد. نيم سكه هم در هفته گذشته تغييرات چنداني نداشت و هفته را با قيمت 546 هزار توماني به پايان رساند تا نرخ ابتدا و انتهاي هفته آن برابر باشد. ربع سكه نيز در حالي در روز چهارشنبه 290 هزار تومان معامله شد كه به معناي افزايش نرخ هزار توماني آن در هفته گذشته است. همچنين سكه يك گرمي 193 هزار تومان ارزش‌گذاري شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون