• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3150 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۸ دي

نطق ميان دستور

رمضان شجاعي كياسري، نماينده مردم ساري: كشورمان پيشرفت‌هاي خوبي در مذاكرات ايران و گروه 1+5 به همت ايستادگي ملت ايران و رهبري حكيمانه مقام معظم رهبري به دست آورده است كه از جمله آنها عبور از اخلاف‌هاي كلان و نشست بر سر جزييات و تمكين مقامات امريكايي در نشست مقابل نمايندگان جمهوري اسلامي و تحركات فرودگاه به فرودگاه وزير خارجه امريكا را نشان از اقتدار جمهوري اسلامي، پيروزي قاطع در اين ميدان مي‌دانيم ولي اين موفقيت‌ها نبايد تدبير و انگيزه را براي تقويت تصميم‌سازان كشور در حل مشكلات اقتصادي مردم در عمل تحت الشعاع قرار دهد و چشم به خروجي اين مذاكرات داشته باشد.  
رسول خضري، نماينده مردم سردشت و پيرانشهر: اصل 84 قانون اساسي تصريح دارد كه هر نماينده در برابر تمام ملت مسوول است و حق اظهارنظر در تمامي مسائل داخلي و خارجي را دارد بنابراين تذكرات و مطالبات و خواسته‌هايي كه از تريبون خانه ملت مطرح مي‌شود در راستاي تامين منافع ملي كشور و در چارچوب قانون اساسي است. از زمان آغاز به كاردولت اعتدال اقدامات ارزنده‌يي انجام گرفته است و به ويژه تاكنون در زمينه سياست خارجي، مناسبات ملي، تنش زدايي و ديپلماسي هسته‌يي ضمن پايبندي به ارزش‌ها و منافع ملي و مصالح اسلامي، كارهاي عمده‌يي صورت گرفته و دستاوردهاي مهمي كسب شده است.  
منصور حقيقت‌پور، نماينده مردم اردبيل و نير: امروز اوضاع سياسي منطقه و حوزه بين‌الملل در شرايط حساسي قرار گرفته است. فرار امريكا از توافق نهايي هسته‌يي و تاثيرپذيري اين ابرقدرت پوشالي از مثلث رذالت يعني صهيونيسم، ارتجاع و نفاق باعث شد در آخرين روزهاي مذاكرات هسته‌يي تعيين تكليف توافق نهايي به تيرماه سال 94 موكول شود. امريكا با همكاري عربستان با بي‌خاصيت كردن اوپك و كاهش قيمت نفت در تلاش هستند تا اقتصاد جمهوري اسلامي را تضعيف كنند به اميد آنكه در مذاكرات نهايي با ايران تضعيف شده، مذاكره كنند. بنابراين دولت با سازماندهي هر چه سريعتر اقتصاد مقاومتي و انقطاع حداكثري بودجه كشور از درآمدهاي نفتي زمينه ايستادگي اقتصاد كشور را فراهم كند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون