• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3150 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۸ دي

سرخط خبرها

   ايلنا/ ‌نماز جمعه اين هفته تهران در مصلي امام خميني(ره) با امامت حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد خاتمي اقامه مي‌شود. همچنين آيت‌الله محسن اراكي، دبيركل مجمع جهاني تقريب مذاهب و علامه شيخ احمد بدرالدين حسون مفتي اعظم سوريه سخنرانان پيش از خطبه نماز جمعه خواهند بود.
   ايسنا/ سردار محمدرضا نقدي، رييس سازمان بسيج مستضعفين تكفير را نتيجه نفوذ دستگاه‌هاي جاسوسي غربي به خصوص انگليس در اديان و مذاهب ساختگي دانست و گفت: تكفير حاصل دين لندني است كه اين اسلام در نهايت تبديل به وهابيت، بهاييت و بدعت‌هاي ديني مي‌شود. آنچه برخي از گروه‌هاي افراطي و يك‌سري عالم‌نماي بي‌سواد و رياكار درباره مقدسات شيعه يا سني ابراز مي‌دارند، در راستاي اجراي ماموريت براي دستگاه‌هاي جاسوسي امريكا، اسراييل و انگليس است كه از طريق شبكه‌هاي ماهواره‌يي و ابزارهاي رسانه‌يي دشمنان انجام مي‌شود.
   تسنيم/ مصطفي افضلي‌فرد، سخنگوي كميسيون اصل ۹۰ مجلس شوراي اسلامي از ورود اين كميسيون به تخلفات شركت پديده خبر داد و گفت: گزارش نهايي كميسيون اصل ۹۰ مجلس در خصوص تخلفات شركت پديده به‌زودي نهايي مي‌شود.
   ميزان/ پژوهشكده شوراي نگهبان در راستاي كمك به شناخت هر چه بيشتر نهاد شوراي نگهبان و نظرات آن اقدام به برگزاري سه كارگاه آموزشي با عنوان «آشنايي با جايگاه و صلاحيت‌هاي شوراي نگهبان»، «تحليل نظارت شوراي نگهبان بر قوانين و مقررات» و «تحليل نظرات شوراي نگهبان راجع به قوانين بودجه سالانه» كرده است. دوره‌هاي مذكور در تاريخ 29 و 30 بهمن ماه برگزار خواهد شد.
   پايگاه اطلاع‌رساني قوه‌قضاييه/ آيت‌الله آملي‌لاريجاني در ديدار با عمار حكيم، رييس مجلس اعلاي انقلاب اسلامي عراق انسجام و وحدت ملي دولت و مردم عراق و گروه‌ها و جريان‌هاي سياسي مختلف اين كشور را عامل مهمي در بازگشت آرامش، امنيت و ثبات به كشور عراق و مقابله با توطئه‌هاي دشمنان مردم عراق توصيف كرد و گفت: وحدت و انسجام ايجاد شده در عراق در مقابل جريان تكفيري داعش تجربه بسيار موفقي است كه آينده كشور عراق را در سايه همين وحدت و انسجام به سمت ثبات و آرامش و توسعه سوق خواهد داد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون