• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3705 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

«زندگي دوم» اس. جي واتسون در ايران

اثري ديگر از اس. جي واتسون با عنوان «زندگي دوم» با ترجمه شقايق قندهاري از سوي نشر آموت منتشر شد. واتسون نويسنده رمان مشهور «پيش از آنكه بخوابم» است كه به تازگي نسخه‌اي سينمايي از آن نيز ساخته شده است.
 «زندگي دوم» در زمان انتشار در انگلستان مورد استقبال نشريات انگلستان قرار گرفته است. از جمله روزنامه ساندي تايمز آن را اثري جذاب، خيره‌كننده و پر دلهره معرفي كرده و روزنامه ديلي ميرور نيز از آن به عنوان اثري داراي پرداخت داستاني حيرت‌انگيز و به نهايت گيرا كه رفته‌رفته هولناك مي‌شود ياد كرده است.
در خلاصه داستان اين رمان آمده است: جوليا به ظاهر، زندگي خوبي دارد، اما هنگامي كه متوجه مي‌شود خواهرش در حمله فرد ناشناسي به قتل رسيده است، مي‌خواهد هرطور شده به علت آن پي ببرد. پس از مدتي، زماني كه تصور مي‌كند پليس موفق نشده سرنخي پيدا كند، تصميم مي‌گيرد خودش وارد عمل شود. درهمين رابطه سعي مي‌كند با هويت خواهرش وارد سايت‌هاي اينترنتي شود كه خواهرش به آنها سر مي‌زده است، اما همه ما رازهايي داريم كه... اس. جي. واتسون نويسنده اين اثر در ميدلند انگليس به دنيا آمد و ساكن شهر لندن است. او در دانشگاه بيرمنگام در رشته‌ فيزيك تحصيل و سپس به شهر لندن نقل مكان كرد و آنجا در بيمارستان‌هاي متعددي كار كرد تا سرانجام در حوزه شنوايي‌سنجي صاحب تخصص شد.
 نخستين اثر او، «پيش از آنكه بخوابم» رماني برنده جوايز مختلف، به بيش از چهل زبان ترجمه شده و بيش از چهارميليون نسخه از آن به فروش رفته است. براساس همين رمان فيلمي نيز ساخته شده ‌است كه بازيگران صاحبنامي در آن ايفاي نقش كرده‌اند. رمان «زندگي دوم» نوشته «اس. جي. واتسون» با ترجمه «شقايق قندهاري» در ۵۶۰ صفحه و به قيمت 38 هزار تومان توسط «نشر آموت» منتشر شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون