• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3705 -
  • ۱۳۹۵ چهارشنبه ۸ دي

انتشار رماني از يوناس يوناسون

«قاتلي كه در آرزوي جايي در بهشت بود» اثري از يوناس يوناسون است كه با ترجمه ابوالفضل ‌الله‌دادي از سوي نشر به نگار روانه بازار كتاب شده است.
«يوناس يوناسون» نويسنده‌ 54 ساله سوئدي از شوخي با هيچ موضوعي ابايي ندارد. او پس از اينكه با خلق «پيرمرد صد ساله‌اي كه از پنجره بيرون پريد و ناپديد شد» تاريخ قرن بيستم را بازنويسي كرد و سپس دختركي اهل آفريقاي جنوبي را در «بي‌سوادي كه حساب و كتاب سرش مي‌شد» در يك كاميون سيب‌زميني كنار پادشاه مفلوك سوئد نشاند، حالا و در سوّمين رمانش روي موضوع حساسي دست گذاشته و با كليسا شوخي مي‌كند.
«يوناس يوناسون» متولد 1962 است. او پس از اتمام تحصيلاتش در «گوته بورگ» به عنوان روزنامه‌نگار در نشريات مختلفي كار كرد.
 او بعدها شركت مطبوعاتي شخصي را با عنوان «مدين كانسولتينگ» تاسيس كرد و سرانجام پس از 20 سال كار مطبوعاتي، همه اموال خود را فروخت و به «تسين» سويیس نقل مكان كرد و به نويسندگي پرداخت.
از ابوالفضل ‌الله‌دادي هم پيش از اين دو كتاب پرفروش «براي اين لحظه متشكرم» نوشته والري تريرويلر و «آدم‌هاي خوشبخت كتاب مي‌خوانند و قهوه مي‌نوشند» نوشته آنيس مارتن لوگان منتشر شده است.
نشر به نگار پيش از اين هم خلق «پيرمرد صد ساله‌اي كه از پنجره بيرون پريد و ناپديد شد» را با ترجمه شادي حامدي روانه بازار نشر كرده است.
«قاتلي كه در آرزوي جايي در بهشت بود» در363 صفحه به مبلغ 22 هزار تومان منتشر شده است.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون