• ۱۴۰۳ سه شنبه ۸ خرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3706 -
  • ۱۳۹۵ پنج شنبه ۹ دي

دعوت به دومین جمعه «هفت نگاه»

لیلی گلستان

10 سال پیش دور هم جمع شدیم و کلید اولین نمایشگاه را زدیم.
خودمان هم فکر نمی‌کردیم که بتوانیم هر سال از سال پیش نمایشگاه را دیدنی‌تر و جذاب‌تر برگزار کنیم. که کردیم. فکر نمی‌کردیم بتوانیم با هم کنار بیاییم. که آمدیم. و روز به روز هم رشته دوستی‌مان مستحکم‌تر شد.
هر سال از سال پیش سختگیرتر شدیم و بیشتر به کیفیت آثار فکر کردیم.
در روزگاری که نه از بی‌ینالی خبر است و نه از آرت‌فر‌ی و نه اکسپوهای سالانه‌ای و نه از نمایشگاه‌های بزرگی که دولت باید متولی‌اش باشد، ما «هفت نگاه» را محکم چسبیدیم و بهتر و بهترش کردیم.
مردم بسیار یار و یاورمان شدند. بسیار تشویق‌مان کردند و با استقبالی که هر ساله از این نمایشگاه کردند، خستگی را از تن‌مان به در کردند.
سازمان‌ها و بانک‌ها و موسسه‌های معتبر و مجموعه‌داران  هم از ما بسیار خرید کردند. این نمایشگاه، یک نمایشگاه مردمی است. هدفش: اثر هنری برود به خانه مردم. بنابراین در راستای این هدف، برای هر بودجه‌ای کار پیدا می‌شود. از صد هزار تومان تا دویست میلیون تومان.
در «هفت نگاه» امسال از هنرمندان صاحبنام کارهای بسیار زیبایی داریم مثل زنده‌رودی، لاشایی، عربشاهی، نامی، محجوبی، مافی، جعفری، احصایی، پروانه اعتمادی و خیلی‌های دیگر... و همچنین از جوانان با استعداد و هنرمندمان کارهای بسیار زیبایی در این نمایشگاه عرضه شده است.
من همین‌جا از همه هنردوستان دعوت می‌کنم که از این نمایشگاه که در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌شود، دیدن کنند. ساعات کار هر روز از 10 صبح تا 8 شب است. و جمعه‌ها از 2 تا 8 عصر‌. به امید دیدارتان.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون