• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۶ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3785 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۹ فروردين

پرسپوليس فوتبال روز آسيا را بازي مي‌كند

ليگ برتر جذابيت ندارد

علي اصغر مديرروستا پيشكسوت فوتبال

1- پرسپوليس با قهرماني پيش از پايان فصل نشان داد كه عملكردش نسبت به ساير تيم‌ها خيلي بهتر بوده كه اين هم متاثر از عملكردشان در فصل قبل است. برانكو به پرسپوليس آمد و تا روز آخر فصل قبل شانس قهرماني داشت و همان راه را ادامه داد و نحوه بازي را تمرين كرد تا اينكه امسال با اقتدار قهرمان شد. من هم اين قهرماني را به پرسپوليسي‌ها تبريك مي‌گويم. پرسپوليس فوتبال خوب و تك‌ضرب و حمله‌اي را به نمايش مي‌گذارد و مالكيت توپ را هميشه دارد. البته پرسپوليس مي‌توانست بهتر هم نتيجه بگيرد ولي بازيكنانش موقعيت‌هاي زيادي را هدر مي‌دادند.
2- ليگ ما متوسط است و بازي‌ها با تعداد گل كم و بيشتر تدافعي است. تيم‌ها بيشتر به فكر نباختن هستند كه آن هم به دليل بي‌ثبات بودن مربي و مديران است. آنها از باخت مي‌ترسند. فوتبال ما نسبت به ۱۰ سال قبل از نظر امكانات و زمين‌هاي بازي بهتر شده و انتظار اين است كه بازي‌ها هم كيفيت بهتري داشته باشند اما ليگ ما دچار افت شده است. برخي بازيكنان حتي در تيم‌هاي بزرگ هستند كه ضعف تكنيك دارند و در كنترل توپ يا ارسال پاس صحيح با مشكل روبه‌رو هستند. ليگ ما جذابيت خاصي ندارد. نبايد قرار داشتن چند تيم در كورس قهرماني را نشانه جذابيت بدانيم چون در همه جاي دنيا اين اتفاق مي‌افتد و طبيعي است.
3- به نظرم خيلي لطف كردند كه همين رده هشتم را به ما دادند وگرنه خيلي از تيم‌ها از نظر سخت‌افزاري و امكانات از ما بهتر هستند. اگر امتياز تيم ملي را هم كامل گرفته‌ايم به خاطر اين است كه تيم ملي توانسته نبازد. باشگاه‌هاي ما رشد قابل توجهي نداشته‌اند.
4- الهلال تيمي بسيار خوب و حرفه‌اي است اما پرسپوليس مي‌تواند بهتر كار كند چون از نظر روحي و رواني شرايط خيلي خوبي دارد. البته اگر جديت در كار پرسپوليس نباشد به مشكل برمي‌خورند اما اگر جديت در كار باشد، تيم مي‌تواند به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان آسيا هم صعود كند. قهرماني در آسيا اما خيلي سخت است. تمديد قرارداد برانكو به مدت پنج سال به نظرم كار خوبي است. برانكو نشان داد كه تيمش نسبت به سال قبل بهتر كار كرده و او تيم را به خوبي شناخته است. پرسپوليس رو به رشد است و فوتبال روز آسيا را بازي مي‌كند. اين ثبات براي پرسپوليس خيلي خوب است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون