• ۱۴۰۳ دوشنبه ۲۴ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3792 -
  • ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ ارديبهشت

توماس باخ: IOC در موفق‌ترين حالت است

توماس باخ، رييس كميته بين‌المللي المپيك (IOC) اعلام كرد كه IOC تاكنون آنقدر موفق نبوده است. باخ رمز موفقيت IOC را پذيرفتن ايده‌هاي مختلف براي تغيير دانست. انتقادهاي زيادي درباره كاهش تعداد نامزدها براي ميزباني المپيك به IOC شده بود.
توماس باخ اعلام كرد در حال حاضر اسپانسرها و سهامداران علاقه دارند با جنبش المپيك قرارداد امضا كنند. المپيك در حال حاضر با پخش تلويزيوني تا سال ۲۰۲۳ قرارداد دارد. باخ در اين زمينه گفت: در حال حاضر وضعيت سياسي و اقتصادي سراسر دنيا در حال تغيير و جهان شكننده‌تر شده است. خطرات در تمامي قاره‌ها بيشتر و بيشتر مي‌شوند.  با اين حال المپيك تنها واقعه‌اي است كه همچنان تمامي ملت‌هاي جهان را به هم نزديك مي‌كند و زير يك سقف جمع مي‌كند.
در المپيك ريو با وجود مشكلات اين كار را انجام داديم. البته نمي‌توانيم مشكل پروسه نامزدي براي ميزباني المپيك را ناديده گرفته و انكار كنيم. باخ ادامه داد: پروسه ميزباني در حال حاضر پيچيده و هزينه‌بر است. ممكن است كه تا ۵ سال يا ۱۰ سال آينده تغييراتي در اين پروسه ايجاد شود. پروسه بايد كم‌هزينه‌تر، موثرتر و قابل انجام‌تر باشد. اميدوارم از سال ۲۰۲۶ اين اتفاق بيفتد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون