• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3815 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

كري سايت باشگاه العين براي استقلال

اماراتي‌ها براين باور هستند كه العين بازي خوبي را براي استقلال به نمايش گذاشت و تنها بدشانسي و تراكم حريف در خط دفاعي باعث شد تا آنها بازنده شوند. به نقل از سايت رسمي باشگاه العين، در يكي از حساس‌ترين بازي‌هاي دور رفت يك هشتم نهايي ليگ قهرمانان آسيا استقلال در ورزشگاه آزادي از العين پذيرايي كرد كه اين ديدار با يك گل به سود نماينده ايران به پايان رسيد. سايت باشگاه العين با وجود شكست اين تيم از عملكرد بازيكنان خود راضي است و بدشانسي را عامل شكست خوردن اين تيم مي‌داند. اين سايت اماراتي با اين تيتر «العين آماده جبران شكست برابر استقلال» نوشت: «العين بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت. اين تيم توپ و ميدان را در اختيار داشت و وضعيت بهتري نسبت به ميزبان خود داشت.
شاگردان ماميچ شخصيت خود را به حريف تحميل كردند و با انضباط تاكتيكي و توازن در خط حمله و دفاع بازي كردند. آنها هر چند شكست خوردند اما نمايش قابل قبولي داشتند.» در ادامه گزارش اين سايت آمده است: «العين فرصت‌هاي زيادي را روي دروازه حريف خود خلق كرد اما تراكم حريف در كارهاي دفاعي و بدشانسي باعث شد تا اين تيم نتواند به گل برسد. استقلال در اين ديدار به دنبال گل نخوردن بود.
با وجود اينكه العين در دقيقه 77 يك بازيكن خود را اخراج شده ديد اما اين باعث نشد تا ضعيف‌تر شود بلكه بازيكنان استقلال را وادار به عقب كشيدن كرد. شاگردان ماميچ نزديك بود كه به تساوي برسند اما برخورد توپ با دست محمد احمد باعث شد تا داور چيني پنالتي‌ تشخيص دهد و رضايي آن را تبديل به گل كند.» گفتني است كاوه رضايي براي سومين بازي پياپي به عنوان بهترين بازيكن زمين در بازي‌هاي استقلال در ليگ قهرمانان آسيا انتخاب شد. او در بازي برگشت مقابل الاهلي امارات با زدن گل مساوي بهترين بازيكن زمين شده بود. رضايي در بازي برگشت با التعاون عربستان هم گل برتري استقلال را در دقايق پاياني بازي زده بود و AFC هم او را به عنوان بهترين بازيكن زمين معرفي كرده بود. رضايي در بازي دوشنبه  شب گذشته هم با گل تعيين‌كننده خود از روي نقطه پنالتي آن هم در وقت‌هاي تلف شده، براي سومين بازي پياپي به عنوان بهترين بازيكن زمين انتخاب شد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون