• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3815 -
  • ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ خرداد

استقلال بايد كار را تمام مي‌كرد

حسن روشن پيشكسوت تيم استقلال

1- خدا را شكر استقلال در اين بازي به پيروزي رسيد و هرچند نتيجه‌ مطلوبي بود اما براي صعود كافي نيست. شنيدم كه برخي گفته‌اند نصف مسير صعود طي شده، در حالي كه با يك برد نمي‌توان اين حرف را زد. بردي كه با يك گل بوده و با توجه به اينكه ما در دقايق پاياني با پنالتي‌ به گل رسيديم، نشان مي‌دهد كه كارمان در بازي برگشت به مراتب سخت‌تر خواهد بود. اين برد براي ما شيرين بود اما بيشتر به نفع اماراتي‌ها شد. پيروزي يك بر صفر با حمايتي كه تماشاگران در اين بازي كردند چندان راضي‌كننده نبود. اميدوارم كه در بازي برگشت بازيكنان روي خلاقيت خودشان به گل برسند. ما بايد در تهران كار را تمام مي‌كرديم و با اقتدار مي‌برديم. اگر هواداران نبودند اين برد هم به دست نمي‌آمد. مردم خيلي خوب هستند و ديروز واقعا سنگ‌تمام گذاشتند. محروميت‌هايي كه اجرا مي‌شود به ما گوشزد مي‌كند كه نبود هوادار چقدر مي‌تواند تاثيرگذار باشد. به خصوص دو تيم استقلال و پرسپوليس كه نبود تماشاگر مي‌تواند تا 40 درصد از قدرت تيم كم كند. به‌ هر حال اميدوارم كه در بازي برگشت به پيروزي برسيم، اما با قدرتي كه تيم‌هاي عربي دارند حتي تيم‌هاي پرسپوليس و استقلال خوزستان هم به مشكل خواهند خورد.
2- درباره اظهارنظر منصوريان مبني بر اينكه استقلال نمي‌توانست مقابل العين مالكانه بازي كند بايد بگويم، اين حرف‌ها سلايق شخصي است، اما به نظر من نبايد جلوي العين به اين شكل بازي مي‌كرديم. من زماني كه با عوامل الاهلي امارات صحبت مي‌كردم ديدم كه خيلي خوشحال بودند كه به العين نخورده‌اند، چون هر دو تيم از يك كشور هستند اما العين شيخ‌هاي پولدارتري دارند. با اين حال من خوشحال بودم كه به العين خورديم، چون مي‌توانستيم از حمايت تماشاگران استفاده كنيم. در اين شرايط بايد سر تا پا حمله بوديم تا به برد قاطع مي‌رسيديم.
3- فكر مي‌كنم كه اگر منصوريان بتواند همين تيم را حفظ كند، هيچ نيازي به ترميم نيست. ما حتي جپارف را هم نمي‌خواهيم چون تيمي كه سير صعودي داشته اگر بخواهد تغيير كند لطمه مي‌خورد. همه بازيكنان زحمت كشيدند و مسير را درست رفتند. اگر بخواهيم بازيكن جديدي بياوريم كم لطفي كرده‌ايم. حتي كادرفني هم بايد سر جاي‌شان بماند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون