• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3185 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن

برادركشي به خاطر ارث

پايگاه خبري پليس| فردي كه پس از مصرف شيشه، برادر خود را به خاطر تصاحب ارث به قتل رسانده بود در كمتر از 12 ساعت از سوي پليس شناسايي و دستگير شد.
سرهنگ ماشاءالله كشاورزي، جانشين فرمانده انتظامي كرمان با اعلام اين خبر گفت: با اعلام گزارش مردمي به مركز فوريت‌هاي ‏پليسي 110 در خصوص يك مورد درگيري خانوادگي منجر به قتل، بلافاصله ماموران كلانتري 18 شهر كرمان در ‏محل حاضر و با جسد خونين فردي 28 ساله كه با شليك گلوله به قتل رسيده بود، روبه‌رو شدند.
وي گفت: در تحقيقات اوليه از اهالي محل مشخص شد درگيري ‏ميان مقتول و برادرش به علت ارث پدري و تصاحب منزل مسكوني رخ داده است. به گفته سرهنگ كشاورزي، ضارب 31 ساله در اين ‏درگيري در يك لحظه پس از مشاجره لفظي با استفاده از يك قبضه اسلحه دست ساز برادرش را به قتل رسانده ‏و از محل متواري شده است. جانشين فرمانده انتظامي شهرستان كرمان گفت: پيگيري‌ها براي شناسايي محل اختفاي متهم متواري در دستور كار ماموران تخصصي ‏كلانتري 18 قرار گرفت و تحقيقات ادامه داشت كه ماموران با استفاده از كارهاي اطلاعاتي و شگردهاي پليسي ‏منزل پدري مقتول و قاتل
 را نيز تحت نظر گرفتند. ‏
وي بيان كرد: قاتل كه براي برداشتن مدارك و وسايل به منزل مراجعه كرده و قصد خروج از استان را داشت، توسط ‏ماموران تجسس كلانتري 18 شهر كرمان شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در كمتر از 12 ساعت دستگير ‏شد. سرهنگ كشاورزي گفت: قاتل در بازجويي‌هاي ماموران پليس به قتل ‏برادرش اعتراف كرده است.
وي عنوان كرد: بنا به اظهارات قاتل، وي از چندي پيش با برادرش بر سر ارث پدري اختلافاتي پيدا كرده بوده تا اينكه روز ‏حادثه در جلوي منزل با مقتول درگيري لفظي پيدا كرده و با توجه به اصرار برادرش به حرف‌هاي پيشين و به علت ‏مصرف مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه در يك لحظه دچار جنون شده و با شليك گلوله او را به قتل رسانده ‏است. وي افزود: بازسازي صحنه قتل با حضور قاضي پرونده، انجام و متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. ‏

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون