• ۱۴۰۳ جمعه ۲۸ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3185 -
  • ۱۳۹۳ پنج شنبه ۳۰ بهمن

زن جوان قطع نخاع شد و به كما فرو رفت

پريدن از ماشين براي رهايي از نقشه شوم راننده

 

«زن جوان به نقشه شوم راننده سواري پي برده بود. التماس‌هاي او فايده‌اي نداشت و راننده، اسير هوس، به سرعت در جاده خاكي مي‌راند. ناگهان زن تصميم خود را گرفت؛ در ماشين را باز كرد و خود را به بيرون انداخت. خانواده‌اش مي‌گويند شدت جراحات وارده به حدي است كه او قطع نخاع شده و در كما فرو رفته است...» صبح 24 آذرماه امسال بود كه زن جوان در مسير نكا به ساري سوار يك دستگاه خودروي سواري 405 شد تا خود را به محل كارش برساند. تنها چند دقيقه از حركت خودرو نگذشته بود كه راننده با ديدن ماموران پليس راه، مسير خود را به جاده‌اي ديگر منحرف كرد.
راننده كه پسري 18 ساله مي‌زد در مقابل اعتراض زن جوان، نداشتن گواهينامه را بهانه كرد و گفت كه مي‌ترسد پليس ماشينش را بخواباند. اما راننده نقشه شومي در سر داشت كه قصد داشت با ربودن زن جوان آن را عملي كند. زن با پي بردن به نيت شوم راننده از او خواست تا در ازاي دريافت پول و طلاها او را رها كند اما متهم كه خود را به هوس فروخته بود، گوشش به اين حرف‌ها بدهكار نبود و با سرعت زياد در جاده مي‌راند.
سرانجام زن جوان تصميم خود را گرفت. ناگهان در ماشين را باز و خود را به بيرون پرتاب كرد. او به‌شدت مصدوم شده بود و توانايي راه رفتن نداشت. راننده هم كه اين صحنه را ديد سراسيمه از محل متواري شد. دقايقي بعد، زن جوان با كمك باغباني كه به شكل اتفاقي از آنجا مي‌گذشت، به بيمارستان منتقل شد.
سرهنگ عظيمي، رييس پليس آگاهي مازندران با اعلام اين خبر به تكرار نقشه شوم راننده جوان در قبال زني ديگر اشاره كرد و به باشگاه خبرنگاران گفت: با شكايت خانواده زن جوان به سرعت پرونده‌اي در اين خصوص تشكيل شد و تيمي از كارآگاهان رسيدگي به آن را آغاز كردند. تحقيقات ماموران ادامه داشت كه شهروندي با فوريت‌هاي پليسي 110 تماس گرفت و كارآگاهان را در جريان درگيري زني جوان با يك راننده خودروي پژو 405 در مسير نكا به ساري قرار داد. ماموران به سرعت خود را به محل حادثه رساندند اما اثري از خودرو نبود. ديگر شكي باقي نمانده بود كه اين راننده همان جواني است كه پيش از اين نيز اقدام به ربودن زني ديگر كرده است.
بررسي‌هاي ماموران ادامه داشت تا سرانجام با انجام تحقيقات محلي اطلاعات خودرو به دست آمد و طولي نكشيد كه متهم در حالي كه در كيلومتر 9 جاده ساري تردد مي‌كرد شناسايي و در اقدامي ضربتي دستگير شد. به گفته سرهنگ عظيمي، متهم كه هيچ‌گونه سابقه كيفري ندارد، در جريان بازجويي‌ها، اتهامات وارده را انكار مي‌كرد كه پس از روبه‌رو شدن با قربانيان، لب به اعتراف گشود.
رسيدگي به پرونده براي تكميل جزييات همچنان ادامه دارد و متهم با راي قاضي روانه زندان شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون