• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3962 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

نمي شود قول مدال بازي‌هاي آسيايي داد

اكبر احدي

همه امكانات در اردوها مهيا است و مشكلي براي برگزاري تمرينات نداريم. شرايط تمريني خوب است و همه افرادي كه در تيم ملي حاضريم از نحوه پيگيري تمرينات راضي هستيم.
هيچ تغيير يا جايگزيني براي بوكسورهاي دعوت شده وجود ندارد و با همين تركيب تمرينات را تا زمان برگزاري بازي‌هاي آسيايي 2018 جاكارتا ادامه مي‌دهيم. براي گروه دوم بوكسورها نيز كه به اردوها دعوت شده‌اند هيچ تغييراتي وجود ندارد.
همه نفرات حاضر در اردوها از نظر سطح فني در شرايط قابل قبولي قرار دارند و توانايي آنها قابل احترام است. با همه اين صحبت‌ها بايد بگويم كه آنها فعلا در حال يادگيري و مرحله آماده‌سازي اوليه هستند. بوكسورها شوق و ذوق زيادي براي برگزاري تمرين‌ها دارند و هر آنچه از آنها مي‌خواهيم را به خوبي انجام مي‌دهند.
فروتن گل‌آرا پس از حادثه زلزله كرمانشاه به تمرينات تيم ملي بازگشت. گل‌آرا چند روزي را به كرمانشاه رفت اما سريعا به محل برگزاري اردوهاي تيم ملي بازگشت و در حال حاضر با ملي‌پوشان تمرين مي‌كند.
هيچ‌وقت نبايد در مورد نتايج و كسب مدال پيش‌بيني كرد و ما نيز نمي‌توانيم در خصوص بازي‌هاي آسيايي از الان صحبتي كنيم. همه تلاش خود را در تمرينات مي‌كنيم تا نتايج خوبي را كسب كنيم اما از الان نمي‌توانيم قول مدال دهيم.
سرمربي تيم ملي بوكس

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون