• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3962 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

خبر ورزشي

مسي قراردادش را تمديد كرد

بالاخره پس از چند ماه انتظار باشگاه بارسلونا خبر تمديد قرارداد ليونل مسي را اعلام كرد. مهاجم آرژانتيني تا سال ۲۰۲۱ در بارسلونا ماندني شد. ارزش فسخ قرارداد جديد مسي ۷۰۰ ميليون يورو است. مسوولان باشگاه بارسلونا از تابستان امسال اعلام كرده بودند ستاره آرژانتيني قراردادش را تمديد خواهد كرد اما اين اتفاق با تاخير رخ داد و در نهايت در ماه‌هاي پاياني سال ۲۰۱۷ مسي به صورت رسمي قراردادش را تمديد كرد. مهاجم بارسا براي هشتمين بار در ۱۲ سال اخير قراردادش را با اين باشگاه تمديد كرد. ارزش آخرين قرارداد او ۲۵۰ ميليون يورو بود.

 

چهار روس به دليل دوپينگ محروم شدند

به‌ گزارش ‌ايسنا ‌و ‌به نقل از BBC، روسيه دو مدال طلا و يك مدال نقره ديگر المپيك سوچي ۲۰۱۴ را از دست داد. يكي از ورزشكاراني كه دوپينگ آنها مثبت شده است الكساندر زوبكف بود كه در حال‌ حاضر رييس فدراسيون بابسله روسيه است. اولگا فاتكو لينا و الكساندر روميانتسف نيز دو ورزشكار دوپينگي ديگر هستند. اولگا استالنوا، ديگر ورزشكار بابسله روسيه نيز مقام خود را از دست داد. اين چهار ورزشكار به صورت مادام‌العمر محروم شدند. IOC هنوز درباره حضور ورزشكاران روسيه در المپيك زمستاني ۲۰۱۸ تصميم‌گيري نكرده است.

 

جزييات نحوه پرداخت بدهي مانوئل ژوزه

پس از كش و قوس‌هاي فراوان باشگاه پرسپوليس با صدور يك فقره چك تمام مطالبات مانوئل ژوزه، سرمربي پرتغالي پيشين خود را پرداخت كرد. اين پول كه بايد به حساب يك صراف واريز مي‌شد تا او اين مبلغ را به خارج از كشور انتقال دهد با مساعدت مسوولان باشگاه پرسپوليس اين كار صورت گرفت و پس از واريز پول به حساب صراف با توجه به اينكه اين مبلغ بسيار سنگين بود او اين مبلغ را در سه قسط به يكي از بانك‌هاي اروپايي منتقل كرد تا اين بانك اين پول را به حساب سرمربي پيشين پرسپوليس واريز كند. تمام پرداختي‌ها به صورت كامل انجام شده است، اما با توجه به اينكه بانك مقصد مبلغي را به عنوان كارمزد از پول واريزي باشگاه پرسپوليس كسر مي‌كرد، در نهايت ۶۶۰ يورو كمتر به حساب ژوزه واريز شده است و اين مربي هم بابت اين مبلغ تخفيفي به باشگاه پرسپوليس نداده است و اعلام كرده است كه اين مبلغ را نيز واريز كنند. در نهايت مسوولان باشگاه پرسپوليس روز سه‌شنبه هفته‌ قبل اين ۶۶۰ يورو را نيز از طريق يكي از صرافي‌هاي تهران به حساب مانوئل ژوزه واريز كرده‌اند و منتظر هستند تا رسيد پرداخت اين پول به دست‌شان برسد. با توجه به اين اتفاقات، پرونده مانوئل ژوزه كه يكي از سنگين‌ترين پرونده‌هاي تاريخ باشگاه پرسپوليس محسوب مي‌شد به طور كامل بسته شده است و ديگر جاي نگراني نيست.

 

بازتاب اخراج سرمربي واليبال سايپا در سايت‌هاي خارجي

اخراج ميروسلاو ژيوكوف، سرمربي بلغارستاني تيم واليبال سايپا به دليل كسب نتايج ضعيف در رسانه‌هاي خارجي بازتاب داشت، به گونه‌اي كه سايت معتبر ورلد آو والي (World of volley) به اين موضوع پرداخته است. اين سايت نوشت: دوران كاري ژيوكوف در ايران خيلي زود به پايان رسيد. او پس از كسب چهارمين شكست آن هم در هشت بازي از سمتش بر كنار شد و به جايش محمد شعبان خمسه كه سابقه هدايت تيم‌هاي ايراني را در كارنامه دارد اين سمت را بر عهده گرفت. اين سرمربي بلغاري پس از كسب عنوان قهرماني در مسابقات ملي كشورش در سال 2016 در تابستان به عنوان سرمربي سايپا انتخاب شده بود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون