• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3962 -
  • ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

خبر كوتاه

حسن‌زاده بازيكن سال فوتسال آسيا شد

مراسم معرفي برترين‌هاي سال فوتبال و فوتسال آسيا قرار است چهارشنبه هفته جاري در بانكوك تايلند برگزار شود. در فاصله چهار روز مانده به مراسم، نام برنده جايزه برترين بازيكن فوتسال فاش شده و در حالي كه اصغر حسن‌زاده، توحيد لطفي و جيرووات (تايلند) نامزد بوده‌اند، حسن‌زاده ملي‌پوش تيم گيتي‌پسند اصفهان به عنوان بهترين بازيكن انتخاب شده است. حسن‌زاده پيش از اين نيز در سال‌هاي ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ عنوان بهترين بازيكني را از آن خود كرده بود. كنفدراسيون فوتبال آسيا از سال ۲۰۱۴، دعوت از بهترين بازيكن فوتسال به مراسم را از دستور كار خود خارج كرد و حسن‌زاده در دو دوره پيش كه بهترين بازيكن شده بود، به مراسم دعوت نشد. اما AFC در مراسم امسال با دعوت از اين بازيكن، از او تقدير خواهد كرد.

 

درخواست ايراني‌ها از مجري زن قرعه‌كشي جام‌جهاني

قرعه‌كشي جام جهاني روسيه جمعه در مسكو برگزار مي‌شود و ۳۲ تيم راه يافته به اين رقابت‌ بزرگ بين‌المللي حريفان خود را خواهند شناخت. بخش اسپورت سايت بي‌بي‌سي جهاني در آستانه اين رويداد به درخواست هواداران ايراني از مجري زن مراسم قرعه‌كشي درباره نحوه لباس پوشيدن پرداخته است. در اين گزارش آمده است: هواداران فوتبال در ايران به خبرنگار زن روسي توصيه كردند كه چطور در قرعه‌كشي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه لباس بر تن كند تا اين مراسم به صورت زنده از تلويزيون ايران پخش شود. ماريا كوماندنيا، خبرنگار زن روسي يكي از مجريان مراسم قرعه‌كشي جام جهاني روسيه خواهد بود كه در كنار‌گري لينه‌كر عهده‌دار اجراي قرعه‌كشي جام جهاني ۲۰۱۸ روسيه است. در ادامه‌ اين گزارش آمده است: هواداران ايراني درخواست زيادي از اين مجري در شبكه اينستاگرام خود داشته و از او خواستند كه موازين پخش زنده در تلويزيون ايران را رعايت كند. در غير اين صورت تلويزيون ايران مجبور مي‌شود از تصاوير ضبط شده در طول مراسم قرعه‌كشي استفاده كند تا اين مجري نشان داده نشود. به همين خاطر بوده است كه رويدادهاي مشابهي در گذشته نظير افتتاحيه المپيك يا قرعه‌كشي جام جهاني برزيل در ايران به صورت كامل پخش نشد. در طول قرعه‌كشي جام جهاني قبل، تلويزيون ايران از تصاوير آرشيوي استفاده كرده بود.

 

آنچلوتي پيشنهاد وسوسه‌انگيز سعودي‌ها را رد كرد

فدراسيون فوتبال عربستان دست به تصميم بسيار عجيبي زد و ادگاردو بائوسا، سرمربي سرشناس آرژانتيني را تنها بعد از پنج هفته از كار بر كنار كرد. كارلو آنچلوتي، يكي از گزينه‌هايي است كه خبرهاي زيادي درباره احتمال حضور او در نيمكت عربستان به گوش مي‌رسد اما به نظر مي‌رسد كه اين مربي بزرگ علاقه‌اي براي مربيگري در عربستان ندارد اگرچه اين تيم جواز حضور در جام جهاني 2018 روسيه را به دست آورده است. شبكه پربميوم اسپورت ايتاليا اعلام كرد كه آنچلوتي با پيشنهاد مربيگري در تيم‌ ‌ملي فوتبال عربستان مواجه شد، اما با وجود پيشنهاد نجومي كه به او داده شد، حاضر نشد جايگزين بائوسا شود و حضور در نيمكت تيم‌ ‌ملي فوتبال عربستان را تجربه كند. به احتمال خيلي زياد آنچلوتي هدايت تيم‌ ‌ملي فوتبال ايتاليا را بر عهده گيرد.

 

مارادونا زنداني شدن دخترش را خواستار شد

ديگو آرماندو مارادونا اعلام كرد قصد دارد درخواست حبس فرزندش «جيانينا» را ارايه دهد چون او باعث تاخير در پروسه پرونده قضايي عليه كلوديا ويافانيه (همسر پيشينش) شده است. ستاره آرژانتيني از همسر پيشينش به خاطر دزدي در جريان مراسم ازدواجش شكايت كرد. دزدي 8/3 ميليون يورويي موجب يك جنجال خانوادگي شد. در اين شرايط جيانينا مارادونا به اروگوئه سفر كرد تا پول‌هايي را جابه‌جا كند. اين قضيه در پرونده قضايي تاخير به وجود آورد. ماتياس مورلا، وكيل مارادونا در اين باره اظهار كرد: اگر از اروگوئه به ما اطلاع دهند كه يك حساب باز يا بسته شده بدون شك خواستار حبس براي جيانينا خواهيم شد. كلوديا ويافانيه اين پول‌ها را پنهان كرده. تنها بايد بفهميم كه به چه حسابي آنها را انتقال داده است. مورلا از مارادونا دفاع كرد و گفت‌: او مي‌تواند چه كار كند؟ با قاضي صحبت كند كه فرزندش را دستگير نكنند؟ اين قضيه را قاضي مشخص خواهد كرد. نمي‌توان تحقيقات را متوقف كرد چون دادگاه قاضي و FBI حضور دارند و ديگر اين موضوع شخصي نيست.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون