• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3187 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند

مجمع فوق‌العاده فدراسيون فوتبال بايد اسفندماه برگزار شود

راز چرخش آقاي عابديني

گروه ورزش| امير عابديني حالا منتقد علي كفاشيان شده است. همين چند هفته قبل بود كه او حامي رييس فدراسيون فوتبال شده بود و حتي پا را فراتر گذاشت و كميته را منحل كرد! او حالا حرف‌هاي تازه‌اي مي‌زند. به كفاشيان حمله مي‌كند و خواهان روند بهتري است.
عضو هيات رييسه سازمان ليگ گفت: «براي اعلام زمان مجمع شايد تعلل مي‌كنند تا برخي وارد مجمع شده و برخي از آن خارج شوند چون در هر صورت كفاشيان ديگر سياسي شده و فوتبالي نيست.» واژه «سياسي» نخستين‌بار است كه درباره آقاي رييس به‌كار مي‌رود.
امير عابديني در مورد جلسه هفته گذشته خود با اسدي، دبيركل فدراسيون فوتبال گفت: «در مجمع بعدي فدراسيون فوتبال بايد خيلي از ابهامات برطرف شود. در واقع اين جلسه منتظر است تا ابهامات برطرف شده باشد و گزارش‌هاي آن به اعضاي مجمع داده شود؛ ابهاماتي از جمله بحث ماليات، حساب‌هاي خارجي، ادامه كار با كي‌روش، صورت‌حساب‌هاي مالي و شركت‌هايي كه تكليف‌شان مشخص نيست.»
مشخص نيست امير عابديني تابه‌حال كجا بود كه حالا اين مسائل مهم شده است؟ او احتمالا فراموش كرده كه بايد حرف‌هايش را در آخرين مجمع به‌زبان مي‌آورد. البته او در جلسه با اسدي از موضوع پيشنهادي خودش پرده برنداشت كه اعلام كرده بود مي‌خواهد «رييس سازمان تيم‌هاي ملي» باشد! همان سازماني كه وقتي كفاشيان نتوانست براي او بگيرد‌، درحالي كه قولش را داده بود، او را دوباره منتقد فدراسيون فوتبال كرده است.
عابديني در ادامه مصاحبه‌اش گفت: «بر همين اساس با اسدي صحبت كردم و به او گفتم تا گزارشات لازم را بگيرد و كمك كند تا ابهامات برطرف شود؛ ابهاماتي در خصوص ساختمان استقلال و پرسپوليس و ناكامي‌هايي كه به صورت پياپي براي فوتبال به دست مي‌آيد و ما آنها را جشن مي‌گيريم. جالب اينكه انقدر خوشمزه شده‌ايم كه جشن گرفتن ناكامي‌‌ها شده است كارمان.»
عابديني با بيان اينكه قرار شد اين گزارش‌ها براي مجمع آماده شود در مورد زمان برگزاري مجمع فوق‌العاده اسفند‌ماه گفت: «دو بار با كفاشيان تماس گرفتم تا در خصوص زمان برگزاري مجمع از او سوال كنم تا در اين زمينه هماهنگي‌هاي لازم انجام شود، چرا كه نمي‌توان به يك‌باره در مورد زمان مجمع تصميم‌گيري كرد اما متاسفانه كفاشيان در يك لاك ديگر است.»
او در پاسخ به اين سوال كه اگر مجمع اسفند‌ماه برگزار نشود چه اتفاقي خواهد افتاد، گفت: «بايد مجمع فوق‌العاده فدراسيون فوتبال در اسفند برگزار شود. اگر نشود بايد به صورت كتبي درخواست كرده و ضرب‌الاجل بگذاريم اما شايد هم تعلل مي‌كنند تا برخي وارد مجمع شده و برخي از آن خارج شوند. در هر صورت كفاشيان ديگر سياسي شده و فوتبالي نيست.»
عابديني در پاسخ به اين سوال كه به نظر مي‌رسد با به تعويق انداختن در زمان مجمع شايد مي‌خواهند برخي موارد را مشمول مرور زمان كنند، گفت: «شفاف‌سازي در مورد مسائل مالياتي كه فراموش نمي‌شود شايد ما آن را فراموش كنيم اما اداره ماليات كه آن را فراموش نمي‌كند و به‌طور حتم به دنبال گزارش‌هاي لازم در مورد آن است.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها