• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3187 -
  • ۱۳۹۳ يکشنبه ۳ اسفند

خبر كوتاه

حسن‌زاده نامزد عنوان برترين بازيكن فوتسال جهان

پس از پايان سال 2014 سايت فوتسال پلنت اسامي 10 بازيكن برترين فوتسال دنيا را اعلام كرد كه بر اين اساس علي‌اصغر حسن‌زاده، بازيكن ايران نيز يكي از اين نامزدهاست. اسامي 10 نامزد دريافت عنوان برترين فوتسال جهان در سال 2014 به اين شرح است: 1- كوزولينو (آرژانتين) 2- فالكائو (برزيل) 3- گابريل ليما (برزيل) 4- گاديا (برزيل) 5 - علي اصغر حسن‌زاده (ايران) 6- ميگلين (اسپانيا)7- موريوكا (ژاپن) 8- ريكاردينيو (پرتغال) 9- روجريو (برزيل) 10- سرگئي اف (روسيه)

مبلغ حق پخش تا ۱۰ اسفند پرداخت مي‌شود

رييس سازمان ليگ فوتبال اعلام كرد پس از مذاكره وزير ورزش و جوانان با رييس سازمان صداوسيما حق پخش تلويزيوني پرداخت خواهد شد. محمود گودرزي و محمد سرافراز در خصوص حق پخش تلويزيوني فوتبال مذاكراتي با يكديگر انجام دادند و قرار شد حق پخش فوتبال به زودي به سازمان ليگ واريز شود. مهدي تاج با اعلام اين خبر گفت: ما حدود 5/22 ميليارد از صدا و سيما طلب داريم كه قرار شده تا تاريخ 10 اسفند بخش اعظمي از اين مبلغ به ما پرداخت شود. اميدواريم با پرداخت اين پول بخش اعظمي از مشكلات باشگاه‌هاي ما حل شود.
 
عذرخواهي چلسي به خاطر شعار نژادپرستانه

هواداران باشگاه چلسي كه به خاطر تماشاي ديدار تيم‌شان با پاري سن‌ژرمن راهي پاريس شده بودند، از سوار شدن يك فرد سياه پوست به مترو جلوگيري كردند و در ادامه شعار دادند «ما نژاد پرستيم»! باشگاه چلسي از فردي كه به او توهين شده عذرخواهي كرد و وي را به عنوان يك ميهمان به ورزشگاه خانگي خود دعوت كرد. اين باشگاه همچنين اعلام كرده از حضور دو نفر از هواداران خود به ورزشگاه جلوگيري به عمل مي‌آورد. اين باشگاه در حال رسيدگي به اين پرونده است و در صورتي كه پنج تن از هواداران باشگاه در اين زمينه گناهكار شناخته شوند، به شكل مادا‌م‌العمر از حضور در استمفورد بريج منع خواهند شد. در بيانيه‌اي كه در سايت باشگاه منتشر شد آمده: «اگر مدارك كافي در اين زمينه به دست بيايد، اين افراد مادام‌العمر از حضور در ورزشگاه محروم خواهند شد.»

مزايده مجدد استقلال و پرسپوليس ۱۹ اسفند شد

سازمان خصوصي‌سازي كه در روز 27 بهمن امسال براي نخستين بار پس از سال‌ها نسبت به عرضه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس اقدام كرده و به‌دليل نبود متقاضي در اين مزايده ناكام مانده بود، با تصميم هيات واگذاري اين دو باشگاه پرحاشيه را دوباره در روز سه‌شنبه 19 اسفند روي ميز فروش خواهد برد. بر اساس اين گزارش، اسم و علامت تجاري (برند)، مجموعه ورزشي شهيد مرغوبكار و تاسيسات و تجهيزات اين مجموعه، ساختمان مركزي شركت و ملك تلو نيز از جمله دارايي‌ها و املاك باشگاه استقلال و اسم و علامت تجاري (برند)، مجموعه ورزشي شهيد درفشي‌فر و تاسيسات و تجهيزات اين مجموعه به‌علاوه ساختمان مركزي از جمله دارايي‌ها و املاك باشگاه پرسپوليس هستند كه با همان قيمت پايه قبلي يعني 290ميليارد تومان براي هر باشگاه و در مجموع 580ميليارد تومان به مزايده گذاشته مي‌شوند. همچنين پيش‌تر اعلام شده بود كه دو باشگاه استقلال و پرسپوليس به‌صورت 40 درصد نقد و بقيه اقساط دوساله واگذار خواهند شد كه در شرايط جديد اعلامي، 25 درصد مبلغ پيشنهادي به‌صورت نقد و بقيه با اقساط 6 ماهه در طول 4 سال بايد پرداخت شود.

كفاشيان: اسلاميان ارتباط مستقيم با دولت ندارد

علي كفاشيان روز گذشته جلسه‌اي را با مهدي تاج نايب‌رييس دوم فدراسيون برگزار كرد. محور اصلي اين صحبت‌ها درباره بحران فعلي داوري در فوتبال ايران و حق پخش تلويزيوني و مباحث روز مديريتي فوتبال كشور بود. كفاشيان سپس در جمع خبرنگاران حاضر شد وتوضيحاتي ارايه داد. او درباره دلايل سفرش به كويت گفت: «براي ديداري كاري به كويت رفتم. در واقع در نخستين نشست پيرامون گروه تازه تشكيل شده در كنفدراسيون فوتبال آسيا صحبت كرديم كه شش كشور در آن عضويت دارند و قرار است شش كشور ديگر نيز به آن اضافه شود. دليل عدم حضور من در نشست وزير ورزش با روساي فدراسيون ورزشي هم همين مساله بود.» رييس فدراسيون‌هاي فوتبال در واكنش به آخرين وضعيت قرارداد حق پخش تلويزيوني هم گفت: «وزير ورزش قول لازم را در اين باره داده است تا به ما كمك كند. در اوايل اسفند بخشي از حق پخش تلويزيوني را از صداوسيما دريافت مي‌كنيم» موضوع بعدي كه علي كفاشيان درباره آن صحبت كرد، ماجراي انتخاب محمود اسلاميان به عنوان نايب‌رييس اول فدراسيون فوتبال بود. به هر صورت در هفته‌هاي اخير حرف و حديث‌هايي در رسانه‌ها به وجود آمد مبني بر اينكه اين انتخاب با پيشنهاد دولت بوده است. رييس فدراسيون فوتبال هم درباره اين شايعه كه با انتخاب اسلاميان به عنوان نايب‌رييس فدراسيون فوتبال ارتباط مستقيمي با دولت برقرار كرده و ديگر نيازي به ارتباط مستقيم با وزير ورزش ندارد، تاكيد كرد: نه چنين بحثي نيست و ما از طريق همان وزير ورزش ارتباطات خود را با دولت داريم. ضمن اينكه اسلاميان ارتباط مستقيمي با دولت ندارد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها