• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۳ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 4148 -
  • ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ مرداد

هشدار كيهان به لاريجاني و روحاني

روزنامه كيهان در سرمقاله خود با بررسي اظهارات و نحوه تعامل اصلاح‌طلبان با روحاني ذيل تيتر اصلي «سوژه‌هاي سربازگيري دشمن» مي‌نويسد: «چرا با انواع مباحث انحرافي، دو چالش مهم «سوء مديريت مبتني بر انحراف رويكرد» و «جنگ اقتصادي دشمن» مجددا به حاشيه رانده مي‌شود؟ آيا نقشه غافلگيري دوباره اقتصادي در ميان است تا عناصر ماموريت‌دار مجددا پرچم تسليم‌طلبي و امتياز‌دهي به دشمن را بالا ببرند؟ چرا همان طيفي كه دولت را «رحم اجاره‌اي» خوانده‌اند، نسخه مذاكره با ترامپ را مي‌پيچند؟ اگر قرار است امريكا يا اروپا به تعهدات فعلي خود پايبند نباشند، چرا اسم پيشنهاد خود را مذاكره و توافق جديد مي‌گذارند؟ بي‌پرده بگويند دنبال وطن‌فروشي از طريق قرباني كردن دولت و شخص آقاي روحاني هستند!»

سرمقاله كيهان سپس با برشمردن اظهارات برخي فعالان سياسي اصلاح‌طلب در مورد لاريجاني آورده: « اين روزها در حالي كه اقتصاد، مدام از تلاطم‌هاي مصنوعي متاثر مي‌شود، برخي دست‌اندركاران ائتلاف مذكور اصرار دارند حاشيه‌هايي مانند رفع حصر سران فتنه و بردن زنان به ورزشگاه و... را مساله دولت و مجلس كنند يا به بهانه تلاطم بازار، نسخه به بن‌بست خورده و ذاتا عقيم «تسليم» در برابر زياده‌طلبي‌هاي پسابرجامي امريكا و اروپا را دوباره بزك كنند. با وجود اين روند، افراطيون مدعي اصلاحات در انتخابات يك ماه قبل هيات‌رييسه مجلس، عبور از لاريجاني را كليد زدند و به صراحت گفتند او از اين به بعد «كارت سوخته» است، همچنان‌كه دولت روحاني را رحم‌اجاره‌اي و كاتاليزور خواندند. آيا اين همه عبرت، براي متنبه شدن آقايان روحاني و لاريجاني و تصميم به جبران بخشي از كوتاهي‌ها كافي نيست؟!»

كيهان در تذكري كه به نظر مي‌رسد روي سخنش بيشتر با لاريجاني باشد، مي‌نويسد: «عجيب اينكه برخي از همين عنوان‌دارها مي‌پذيرند حيثيت آنها، خرج چنين رويه‌هاي انحرافي و صورت‌حساب فرصت‌سوزي و خسارت‌آفريني‌ها پاي آنها نوشته شود.»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون