• ۱۴۰۳ جمعه ۶ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5156 -
  • ۱۴۰۰ سه شنبه ۳ اسفند

مديريت ارتباطات

شماره 141 ماهنامه مديريت ارتباطات منتشر شد. علي وراميني، سردبير ماهنامه در يادداشتي به اين پرداخته است كه بازتاب خشونت در رسانه‌هاي وقت دنياي سنتي چه كاركردي داشته است. نيوشا طبيبي در سلسله‌يادداشت‌هاي صفحه زيبايي‌شناسي غذا، حاصل پژوهش‌هايش در فرهنگ غذا را كه در ترنج به‌ كار برده است، با ما به اشتراك مي‌گذارد. «مسعود سپهر» اين‌بار از نسبت فضاي مجازي و پوپوليسم نوشته است و اشكان قشقايي هم در صفحه «جعبه سفيد» از چگونگي مواجهه عميق با اثر معماري گفته است.اما از اين شماره صفحه جديدي در ماهنامه با نام «بر درگاه آينده» منتشر مي‌شود كه دكتر شكوفه موسوي، فوق تخصص روانپزشكي كودك و نوجوان درباره رابطه مادر و پدر مي‌نويسد. 
مريم بهريان طبق روال هر شماره به سينما و ارتباطات پرداخته و فرهاد محرابي هم فيلم با عنايت به فيلم «بالا را نگاه نكن» كنشگري حوزه محيط زيست را بررسي كرده است. در مطلبي ديگر جليل نوربخش به مباحث جديد نورو ديزاين اشاره كرده است. دكتر بابك زماني نورولوژيست و نويسنده هم در يادداشت مختصري درباره رابطه مغز و فضاي مجازي نوشته است. پرونده ويژه اين شماره به اين مي‌پردازد كه چرا كسب‌وكارهاي ايراني و عمدتا نوپا، از هويت ايراني گريزان هستند. در اين باره گفت‌وگوهايي با مقصود فراستخواه، بهرام كلهرنيا و تورج صابري‌وند شده است.
ماهنامه مديريت ارتباطات را از ديجي‌كالا تهيه كنيد يا با بخش توزيع به شماره تلفن: ۸۸۳۵۶۴۳۶-۰۲۱ تماس بگيريد، طاقچه و مگيران (https: //www.magiran.com/magazine/6154) ديگر راه‌هاي خريد آنلاين اين نشريه هستند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون