• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5256 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۲۵ تير

مديرعامل بهم ن‌موتور: قيمت و كيفيت ريسپكت در بازار مورد توجه قرار خواهد گرفت

محمد ضرابيان، عضو هيات‌مديره گروه بهمن و مديرعامل بهمن موتور بيان كرد: به‌رغم تمام سخنان و فشارهايي كه براي شفافيت مطرح مي‌شود، بحث سند در رهن خودرو را برداشته و موجب شده‌اند تا يك فضاي دلالي از مرحله فروش كارخانه تا رسيدن به دست مصرف‌كننده شكل بگيرد. او با بيان اينكه لغو در رهن بودن سند خودرو كه موجب حذف دلالي مي‌شد را ضوابط اعلام شده عنوان كرده‌اند، گفت: اگر ما با تعصب و شدت از سلامت كار در عرصه فروش سخن مي‌گوييم به اين علت است كه تمام روند عرضه خودرو از درب كارخانه را راست آزمايي و رصد كرده‌ايم.
مديرعامل بهمن موتور با تاكيد بر اينكه هيچ عامليت و كارگزار گروه بهمن امكان ثبت‌نام در سامانه خريد خودرو ندارد، گفت: امنيت اجراي فروش اينترنتي خودرو نيز از طريق روش متمركز فروش و استفاده از پلتفرم فروش اينترنتي خودروها دنبال مي‌شود.
ضرابيان گفت: براي اينكه اختلاف قيمت كارخانه با بازار را به حداقل رسانده و مصرف‌كننده با قيمت عادلانه‌تري خودرو خريداري كند، تيراژ را بالا برده‌ايم تا علاوه بر تسهيل فرآيند فروش، قيمت‌هاي بازار هم كنترل شود.
او با تاكيد بر اينكه تا زماني كه بالانس قيمت در بازار عرضه و تقاضا وجود نداشته باشد، نارضايتي وجود خواهد داشت، گفت: اگر اطلاعات درست و دقيق انتقال پيدا كند مصرف‌كننده به راحتي مي‌تواند خودرو را به قيمت كارخانه خريداري كند.
اين فعال صنعت خودرو با بيان اينكه براساس قانون حمايت از مصرف‌كننده و آيين‌نامه فروش، خودروسازان ملزم به فروش ٢٠‌درصد از توليدات خود به صورت اينترنتي هستند، افزود: اين الزام در راستاي ايجاد شرايط دسترسي آسان و امكان ثبت‌نام براي همه تعريف شده است.
به گفته ضرابيان، در حال حاضر اين گروه خودروسازي، فراتر از الزام قانوني عمل كرده و با تاكيد بر قانون حمايت از مصرف‌كننده، تيراژ بالاتري از خودرو را در كانال‌هاي توزيع مشخص كرده و خدمات پس از فروش نمايندگي‌هاي اين گروه خودروسازي نيز بسيار بالاتر از سطح كيفي تعريف شده است. او بار ديگر با يادآوري اينكه قيمت خودروهاي عرضه شده توسط اين گروه خودروسازي عادلانه، منصفانه و منطقي است، ادامه داد: ظرف يك ماه آينده يك خودرو سواري ديگر كه در حال حاضر در نمايشگاه خودرو شيراز رونمايي شده، به بازار عرضه مي‌شود. مديرعامل بهمن موتور تاكيد كرد: خودرو سواري سبك جديد عرضه شده به نام ريسپكت از نظر قيمتي و كيفيت در بازار بسيار مورد توجه قرار خواهد گرفت و ادعا داريم تنها شركتي هستيم كه با ارايه سرويس‌هاي بسيار خاص به دنبال ايجاد رضايت و خشنودي مصرف‌كننده هستيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون