• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5300 -
  • ۱۴۰۱ شنبه ۱۹ شهريور

امدادگران گروه بهمن، پشتيبان و خدمت‌رسان زايران اربعين خواهند بود

خدمات پس از فروش گروه بهمن از 18 لغايت 29 شهريور ماه در طرح اربعين حسيني (ع)، خدمات امدادي به تمامي خودروهاي توليدي خود را در مسيرهاي منتهي به مرزهاي خروجي ارايه مي‌دهد.
گروه بهمن با هدف مشاركت در شور معنوي پياده‌روي عظيم عزاداران سيدالشهدا و يارانش در اربعين حسيني امدادگران خودرويي خود را در مسير اين حركت عظيم معنوي بسيج كرده است. اين دومين مشاركت گروه بهمن در اين حركت عظيم معنوي سال 1401 است. پيش از اين نيز گروه بهمن 200 ميني‌بوس مدرن خود را به منظور تسهيل در امور زايران اربعين در‌اختيار شهرداري تهران گذاشت.
در همين راستا، تعداد ده عامليت گروه بهمن در مسيرهاي منتهي به اين حركت از تاريخ 18 تا 29شهريور با افزايش ساعات فعاليت خود، آماده ارايه خدمات تعميرات خودرويي به زايران خانواده بهمن هستند. اين نمايندگان از ساعت 8 صبح تا 18 آمادگي رفع ايرادات فني خودروي خانواده گروه بهمن را دارند.
در طول اجراي اين طرح، امدادگران مستقر در نواحي مرز خسروي، مهران، چذابه و شلمچه نيز به صورت 24 ساعته آماده ارايه خدمات امدادي و ضروري به مسافران اربعين هستند. ارايه خدمات امدادي در اين طرح به صورت رايگان به تمامي خودروهاي توليدي بهمن موتور در مسيرهاي منتهي به مرزهاي خروجي صورت مي‌گيرد و در صورت ارايه خدمت تنها هزينه قطعات يدكي اخذ مي‌شود.
گفتني است گروه بهمن در جهت هرچه بهتر برگزار شدن اين طرح، پيش از آغاز طرح، جلسات مشترك با فرمانداري و رييس پليس راهور شهرهاي قصرشيرين، مهران، شلمچه، خرمشهر و سوسنگرد داشتند. همچنين جهت ارايه خدمات مطلوب، واحد توسعه خدمات و امداد گروه بهمن بر نحوه ارايه خدمات امدادي نظارت كامل خواهد داشت.
زايران گرانقدر در صورت نياز به دريافت خدمات امدادي مي‌توانند با شماره تماس 48027-021 (داخلي 1 و سپس 3) يا موبايل اپ بهمن در تمام ساعات شبانه‌روز ارتباط بگيرند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون