• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5331 -
  • ۱۴۰۱ يکشنبه ۱ آبان

يك پزشك معروف در تهران ربوده شد

رييس پليس آگاهي پايتخت از دستگيري عاملان ربودن يك پزشك سرشناس خبر داد.
سرهنگ علي وليپور گودرزي در تشريح اين پرونده پليس آگاهي در روزهاي اخير پرداخت و گفت: «اين پرونده مربوط به ربودن يك پزشك معروف در تهران است. درپي وقوع يك فقره آدم‌ربايي و سرقت به عنف از يك پزشك سرشناس توسط دو فرد در شرق تهران، رسيدگي به موضوع در دستوركار تيمي زبده از كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت.» او با اشاره به تحقيقات ماموران پليس در اين پرونده گفت: «تحقيقات ابتدايي كارآگاهان مشخص كرد، پدر و پسري با جعل عنوان مامور پليس، نزد اين پزشك سرشناس تهراني رفته و او را سوار بر ماشينش كرده و اقدام به ربودن او كرده‌اند. همچنين در ادامه و با استفاده از روش‌هاي پليسي مشخص شد كه متهمان همراه با اين پزشك وارد خانه‌اي در جنوب تهران شده و با بستن دست مالباخته، خودرو او را سرقت و همچنين حساب‌هاي بانكي او را تخليه‌ كرده‌اند.»
رييس پليس آگاهي تهران بزرگ با بيان اينكه متهمان مالباخته را چهار روز در خانه حبس كرده بودند، گفت: «شاكي بعد از چهار روز موفق به نجات خود شده بود و ماجرا را براي ماموران بازگو كرد. ماموران پليس نيز در گام نخست متوجه شدند، سارقان با كارت بانكي اين مالباخته به واحدي صنفي در شرق تهران مراجعه كرده و مقدار زيادي طلا و سكه خريداري كرده‌اند. در ادامه كارآگاهان وارد عمل شده و با شيوه‌هاي نوين كشف جرم هويت دو متهم را شناسايي كردند.»
وليپور گودرزي گفت: «در ادامه تحقيقات ماموران مشخص شد كه سارقان پس از خريد سكه و طلا به يكي از استان‌هاي شرقي كشور متواري شده‌اند كه در همين راستا ماموران پليس با هماهنگي‌هاي قضايي راهي مخفيگاه متهمان در يكي از استان‌هاي شرقي كشور شده و آنها را در يك عمليات منسجم دستگير كردند.»
به گفته او متهمان پس از انتقال به اداره پنجم پليس آگاهي هدف تحقيقات قرار گرفتند و به جرم خود مبني بر آدم‌ربايي و سرقت به عنف اعتراف كردند و در ادامه تحقيقات به سه فقره سرقت به عنف ديگر نيز معترف شدند. با صدور قرار قانوني از سوي مرجع قضايي متهمان براي كشف جرايم احتمالي و شناسايي ساير شكات دراختيار كارآگاهان اداره پنجم پليس آگاهي قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون