فعالنمايي در امر آلودگي هواي تهران
عدم حمايت دولت و شهرداري هماكنون تعداد اتوبوسهاي فعال جز خطوط BRT كمتر از ۳۰۰۰ اتوبوس است. لذا متاسفانه در طول ۱۲ سال اخير حمايت قابل تقديري از حمل و نقل عمومي تهران نشده و سامانه كاملا دچار فرسودگي است و با توجه به صحبتهاي شهرداري، شوراي شهر، معاونت عمران وزارت كشور و حتي وزير كشور و دستگاههاي دستاندركار در دولت ازجمله وزارت اقتصاد و دارايي، برنامه و بودجه، وزارت صمت و بانك مركزي هماهنگي مناسبي براي شكوفايي حمل و نقل تهران ديده نميشود. حمل و نقل عمومي تهران سامانهاي عدالتمحور است كه اصولا بايد در اولويت دولتها قرار گيرد ولي جز فعالنمايي به دين معني كه دائم مشغول برنامهريزي و دادن راهبرد و استراتژي هستيم ولي به نتيجه مطلوب نميرسيم، پيشرفتي ديده نميشود. حال با نگاهي به اعتراضات اخير و عدم حل مشكلات جابهجايي سالم و امن و ارزان و پرسرعت مسافران در تهران اين نتيجه خارج از ذهن نيست كه دشمنان به دليل پيشرفت ايران حملات اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي خود را شروع نكرده، بلكه با ديدن اين عدم بهرهوري و پيشرفتها چشم طمع براي براندازي پيدا كردهاند. با توجه به مراتب گفته شده لازم است دست از فعالنمايي برداشته و مشكلات توده مردم كه حمل و نقل عمومي كلانشهرها يكي از آنهاست را در كنار حل بقيه مسائل عامهپسند حل كنيم. به اميد آن روز كه فعالنمايي و ترك فعل از طرف هر كه باشد بر اساس قوانين جرم تلقي و براي آن تنبيه و انفصال از خدمت و... ديده شود.