• ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5457 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۰ فروردين

روي موج سياست

پاسخ فرزند موسوي خوئيني‌ها به باهنر

جماران | فرزند موسوي خوئيني‌ها در پاسخ به ادعاي محمدرضا باهنر در برنامه حضور مبني بر دستور آزادي افراد اسيدپاش به زنان توسط دادستان وقت كل كشور گفت: آيت‌الله «سيدمحمد موسوي خوئيني»، از سوي امام خميني(رض) به سِمت «دادستان كل كشور» و عضويت در «شوراي عالي قضايي» منصوب شدند. مديريت دستگاه قضايي بر عهده «شوراي عالي قضايي» بود و دادستان كل كشور اختيار دستگيري يا آزادي افراد را نداشت. آقاي باهنر پس از سه دهه حضور در قوه قانونگذاري، نبايد از اين نكته غفلت مي‌كرد. علاوه بر اين، به رغم جست‌وجو، اسيدپاشي به خانم‌هاي بي‌حجاب، اصلا سابقه‌اي در دوران امام(رض) ندارد.


آغاز ارسال «پيامك هشدار» پليس به بي‌حجاب‌ها
ايسنا | مركز اطلاع‌رساني پليس اعلام كرد پليس در برخورد با قانون‌گريزان و مجرمان از سيستم‌هاي هوشمند استفاده خواهد كرد. در اقدامي ابتكاري پليس به جهت جلوگيري از بروز هر گونه تنش و تزاحم با هموطنان در برقراري قانون حجاب، با استفاده از ابزار و دوربين‌هاي هوشمند در اماكن و معابر عمومي، نسبت به شناسايي افراد هنجارشكن اقدام و با ارسال مستندات و پيام اخطار به ناقضان قانون حجاب و عفت عمومي، در زمان و مكان مورد نظر، آنها را نسبت به عواقب قانوني تكرار اين جرم مطلع مي‌كند.


چرا گراني‌ها به اندازه بي‌حجابي آزارتان نمي‌دهد؟!
محمدتقي فاضل ميبدي، فعال سياسي اصلاح‌طلب در حساب كاربري توييتر خود با اشاره به اظهارات اخير سيد احمد علم‌الهدي امام جمعه مشهد درباره موضوع حجاب نوشت: «امام جمعه‌اي كه مردم را براي مقابله با بي‌حجابي دعوت مي‌كند، دعوت به هرج و مرج نيست؟ دردولت قبل مردم را براي مبارزه با گراني در مشهد دعوت كرد، كار به كجا كشيد و چند كشته روي دست نظام گذاشت؟ چرا به آن اندازه كه بدحجابي برخي آقايان را آزار مي‌دهد، گراني‌هاي روز به‌روز آزارشان نمي‌دهد؟ گراني دارو چه؟»

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون