• ۱۴۰۳ يکشنبه ۱۱ شهريور
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5533 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۵ تير

واكنش مربي تيم ملي زنان واليبال به عدم اعزام تيم به بازي‌هاي آسيايي:

فدراسيون موافق اعزام است كميته ملي المپيك مي‌گويد نه!

به گزارش «اعتماد»، اعزام يا عدم اعزام تيم ملي واليبال زنان كشورمان به بازي‌هاي آسيايي يكي از سوژه‌هاي روز دنياي توپ و تور است‌. 
چند روز قبل ستاد عالي بازي‌ها اعلام كرد دو تيم ملي زنان واليبال و هندبال به هانگژو اعزام نخواهند شد! تصميمي كه واكنش‌هاي زيادي را به دنبال داشت. مخصوصا اينكه دو تيم واليبال و هندبال زنان ايران در دو، سه سال گذشته روند رو به رشدي را طي كرده بودند و مي‌توانستند با حضور در بازي‌هاي آسيايي يك پله ديگر ارتقا پيدا كنند.  
عليرضا بهبودي كه تا قبل از انتخاب سرمربي جديد وظيفه تمرين دادن دختران واليباليست را برعهده داشت درباره شرايط تيم ملي زنان به خبرنگار «اعتماد» گفت: وضعيت بچه‌ها خوب است اما من مدتي اين تيم را تمرين مي‌دادم و الان ديگر به دليل اينكه بايد در باشگاهم بازي كنم ‌از ادامه همكاري انصراف دادم. همكاري كه بدون قرارداد بود و فقط براي كمك بود چون خودم فعلا تصميم براي مربيگري ندارم و مي‌خواهم به بازي كردن ادامه دهم. 
بهبودي درباره اعزام نشدن دختران ملي‌پوش به بازي‌هاي آسيايي گفت: تصميم با فدراسيون است. من كه شنيدم اعزام مي‌شوند اما كميته ملي المپيك براي بحث نتيجه‌گيري گويا مخالف است. با اين حال آقاي داورزني گفتند كه اعزام مي‌شوند.  بهبودي درباره وضعيت آماده‌سازي تيم ملي گفت: تا زماني كه بودم بچه‌ها تلاش مي‌كردند كه ياد بگيرند و آن انگيزه‌اي كه آنها داشتند به ما هم انگيزه مي‌داد كار كنيم. امكانات آنها در حد پسرها كه نه اما در حد بانوان خوب است، چون پسرها نتايج بهتري گرفتند طبيعي است كه توجه بيشتري به آنها شود. بازيكن فعلي پيكان درباره شناختش از رقيبان تيم‌ ملي بانوان در بازي‌هاي آسيايي گفت: چين، ژاپن و كره و تايلند در سطح جهاني هستند و چين‌تايپه و ويتنام هم قدرت‌هاي نزديك به اينها هستند. اگر مي‌خواهيم در بانوان هم موفق باشيم بايد بيشتر به پايه‌ها توجه كنيم. آموزش تكنيك و تاكتيكي از پايه‌ها مهم است. به پايه‌ها توجه كنيم. الان سرمربي همه رده‌هاي تيم‌ملي خانم‌ها هستند بنابراين حتما به آموزش مربيان بانوان هم توجه مي‌شود‌.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون