• ۱۴۰۳ شنبه ۶ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5533 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۵ تير

«اعتمادآنلاين» گزارش مي‌دهد

اينتر بي‌خيال لوكاكو شد؛ افعي‌ها سراغ طارمي مي‌روند؟

خبرنگاران نزديك به باشگاه اينتر گزارش دادند افعي‌ها به‌طور كامل بي‌خيال جذب لوكاكو شده‌اند. 
وضعيت روملو لوكاكو باز هم تغيير كرده زيرا انتقال او به اينتر كاملا متوقف شده است. اين در حالي است كه از يوونتوس به عنوان مقصد احتمالي او نام برده شده است. به گزارش اعتمادآنلاين، به نظر مي‌رسيد لوكاكو در راه اينتر است و تيم ايتاليايي قصد دارد آندره اونانا را بفروشد تا براي انتقال اين بازيكن بلژيكي هزينه كند. با اين حال، اسكاي اسپورت ايتاليا گزارش مي‌دهد هنگامي كه يوونتوس به جذب اين بازيكن علاقه نشان داد، لوكاكو ارتباط خود را با اينتر قطع كرد و دسترسي به او دشوار شد. اين مساله مديران باشگاه را عصباني كرد. اينتر اكنون به چلسي اطلاع داده است كه قصد ادامه مذاكرات براي لوكاكو را ندارد و به‌طور كامل از قرارداد خارج شده است. مكالمه 30 ثانيه‌اي بين پيرو آوسيليو، مدير اينتر و لوكاكو در جمعه شب نشان‌دهنده پايان علاقه آنها به اين مهاجم بود. يوونتوس بايد قبل از اينكه بتواند لوكاكو را به خدمت بگيرد، دوشان ولاهوويچ را كنار بگذارد. خيلي چيزها به اين بستگي دارد كه يوونتوس بتواند ولاوويچ را در هفته‌هاي آينده بفروشد يا خير، اما يك چيز واضح است: لوكاكو پل‌هاي ارتباطي‌اش با اينتر را سوزانده است و به اعتبارش نزد هواداران لطمه زده است. در اين شرايط اينتر بايد براي جذب يك مهاجم هدف تلاش كند زيرا افعي‌ها هم ژكو را از دست داده‌اند هم لوكاكو. 
در روزهاي گذشته بحث پيوستن مهدي طارمي به يكي از دو تيم شهر ميلان مطرح بوده است. مساله‌اي كه حتي اظهارنظر پيشكسوتان اينتر را هم به دنبال داشت و برخي آنها از اين انتقال ابراز رضايت كردند. 
حال كه اينتر به‌طور كامل از معامله جذب لوكاكو خارج شده است به نظر مي‌رسد مهدي طارمي ستاره ايراني پورتو يك گزينه در دسترس براي نراتزوري باشد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون