• ۱۴۰۳ سه شنبه ۲ مرداد
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5572 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۱۲ شهريور

دستگيري قاتل سريالي مردان مسن در محمودآباد

زنی به قتل هفت شوهر خود اعتراف کرد

او با طعمه‌خود که از مردان مسن بودند ازدواج می‌کرد و پس از چندی آنها را می‌کشت

فرمانده انتظامي مازندران از شناسايي يك زن شياد قاتل در محمودآباد خبر داد و گفت: اين زن در قالب ازدواج با افراد مسن آنها را شناسايي و بعد از مدتي به قتل مي‌رساند.
سردار حسن مفخمي درباره جزييات اين خبر گفت: «طي روزهاي گذشته با شكايت يك خانواده در محمودآباد مبني بر فوت مشكوك پدر ۸۲ ساله آنها بحث پيگيري اين پرونده در دستور كار قرار گرفت.»
فرمانده انتظامي مازندران با اشاره به اينكه بعد از شكايت تحقيقات پليس به صورت جدي در دستور كار قرار گرفت، گفت: «طي بررسي‌هاي پليسي همسر اين مرد كه يك خانم ۵۶ ساله بود به عنوان فرد مشكوك مورد بازجويي قرار گرفت.»
او با اعلام اينكه اين خانم طي تحقيقات پليس به قتل همسرش اعتراف كرد، گفت: «اين زن اعلام كرد كه با حل كردن قرص فشار خون به تعداد زياد در ظرف آب طي چند مرحله موجب بي‌حال شدن همسرش مي‌شد و در نهايت اقدام به خفه كردن اين پيرمرد ۸۲ ساله كرده است.»
مفخمي شهرستاني با اعلام اينكه تاكنون طي تحقیقات اين زن به هفت مورد قتل به اين شيوه اعتراف كرده است، گفت: «گزينه‌هاي اين فرد در قالب همسرش و افراد متمول مالي و مسن بودند كه به عنوان همسر صيغه‌اي با آنها ازدواج مي‌كرد.» او با بيان اينكه اين زن افرادي را كه به عنوان همسر انتخاب مي‌كرد افراد متمول و با سن حدود ۷۵ تا ۸۰ به بالا بودند، گفت: «در شهرهايي مثل ساري، نكا، محمودآباد و قائمشهر اين قتل‌ها اتفاق افتاده است.»
فرمانده نيروي انتظامي مازندران با اشاره به اينكه تحقيقات پليس در اين زمينه ادامه دارد، گفت: «در گزينه آخر مهريه اين زن ۵۰۰ ميليون تومان اعلام شده است و اين زن بعد از قتل كه به صورت فوت همسرانش بود، طلب مهريه و ارث مي‌كرد.»
او گفت: احتمال افزايش موارد اتهامي وجود دارد.
یک منبع مطلع که نخواست نامش فاش شود در مورد متهم به «اعتماد» می گوید: «متهم به قتل اهل یک روستا در ساری است. حدودا پنجاه و شش، هفت سال دارد. هفده، هجده سال پیش توسط یک فرد به مردی مسن معرفی شد. بعد از چند سال زندگی یک روز در نوشیدنی همسرش قرص بیهوشی ریخت و سپس او را خفه کرد. بعد هم به خیابان آمد و فریاد زد که شوهرش فوت کرده است.» 
او در ادامه توضیح می دهد: «این زن به نام «کلثوم.ا» شش سال پس از کشتن همسر دومش پسرشان را نیز به قتل می رساند.» 
(گزارش کامل «اعتماد» در مورد این خبر درشماره بعدی صفحه حوادث منتشر خواهد شد.)

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون