• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5673 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۸ دي

آخرين اخبار از انتخاب سرمربي جديد پرسپوليس

برانكو 100 ميليارد مي‌گيرد، مي‌آيد تا پايان فصل بعد!

فقط درويش نفهمد!

بعد از قطعي شدن جدايي يحيي گل‌محمدي از باشگاه پرسپوليس انتخاب سرمربي بعدي تبديل به دغدغه اصلي مديران باشگاه شده است. 
به گزارش اعتمادآنلاين، يك منبع آگاه در اين رابطه به خبرنگار اعتمادآنلاين گفت با وجود فاصله كم زماني تا جام ملت‌ها مذاكرات با برانكو كه هم‌اكنون هدايت تيم ملي عمان را برعهده دارد، آغاز شده است. 
طبق گفته اين منبع آگاه برانكو از پيشنهاد پرسپوليس استقبال كرده و گفته حاضر است به ايران برگردد. با اين حال او درخواست كرده مبلغ سه ميليارد و سيصد و پنجاه ميليون تومان بدهي مالياتي‌اش پرداخت شود و بعد از ورود به ايران قراردادي يك و نيم ساله منعقد گردد. برانكو به باشگاه پرسپوليس گفته براي اين دو فصل رقم 2 ميليون دلار مي‌خواهد كه مي‌شود 100 ميليارد تومان. 
در عين حال يك نكته عجيب هم از باشگاه پرسپوليس به گوش رسيده است. اينكه نخستين مذاكره با برانكو از سوي يكي از اعضاي هيات‌مديره باشگاه صورت گرفته. اين فرد با يكي از نزديكان برانكو تماس گرفته و جوياي شرايط مربي كروات شده و اتفاقا از آن فرد نزديك خواسته رضا درويش به هيچ‌وجه متوجه تماس او نشود!
با اين حال طبق شنيده‌هاي بعدي خود درويش هم به صف كساني كه مي‌خواهند برانكو را به ايران برگردانند اضافه شده است. 
بازگرداندن برانكو در شرايطي است كه رقم درخواستي اين مربي بار سنگيني روي دوش پرسپوليس مي‌گذارد و معلوم نيست مديران باشگاه مي‌توانند چنين رقمي را پرداخت كنند يا خير. برانكو به خوبي مي‌داند در ايران از چه محبوبيت بالايي برخوردار است و براي همين با وجود اينكه علاقه دارد به پرسپوليس برگردد قصد دارد رقم خوبي بابت دستمزد بگيرد. مربي كروات در نخستين دوره‌اي كه روي نيمكت پرسپوليس نشسته بود افتخارات بسياري با باشگاه كسب كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون