• ۱۴۰۳ چهارشنبه ۲۷ تير
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5673 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۸ دي

پيشكسوت سرخ‌ها در گفت‌وگو با «اعتماد»:

برانكو بهترين گزينه است چون شناخت خوبي از فوتبال ما دارد

پرسپوليس در سه پست بازيكن مي‌خواهد

جدايي يحيي گل‌محمدي از پرسپوليس قطعي شد تا مديران اين باشگاه از امروز به دنبال مذاكره با مربي جديد باشند. تعطيلي ليگ در نيم فصل فرصت مناسبي است تا پرسپوليسي‌ها تجديد قوايي داشته باشند تا با جذب يك مربي بزرگ و كارنامه‌دار و همچنين جذب چند بازيكن در چند پست در نيم‌فصل دوم حضور قدرتمندي داشته باشند. تا قبل از اعلام خبر جدايي قطعي يحيي گل‌محمدي از پرسپوليس با رحيم يوسفي يكي از پيشكسوتان باسابقه اين باشگاه درخصوص آخرين وضعيت سرخپوشان تهراني به گپ و گفت پرداختيم كه در ادامه چكيده‌اي از آن را مي‌خوانيد.

 

چه خبر از پرسپوليس؟

والله باشگاه كه به ما هم چيزي نمي‌گويد اما معمولا آقايحيي يك زمان‌هايي استعفا مي‌دهد كه نمي‌دانم درست باشد يا نه! ايشان در اين فصل چندين‌بار استعفا داد كه كار قشنگي نبود و بايد مي‌ماند ادامه مي‌داد.

يحيي در مصاحبه‌اي گفته بود كه شرايط براي ادامه همكاري را ميسر نمي‌داند.

آقا شما نگاه كن هر مربي يا بازيكني قراردادي دارد باشگاه موظف است پولش را پرداخت كند حالا ممكن است كمي دير شود اما انجام مي‌شود. مگر شده تا حالا كسي پولش را نگرفته باشد؟ مثلا رضا اسدي از پرسپوليس رفته اما شكايت كرده و مابقي پولش را مي‌گيرد. وقتي باشگاه دستش تنگ است بايد كمك كرد و اگر كمك نكنند شرايط اين‌طور مي‌شود كه داريم مي‌بينيم!

اما با وجود مشكلات مالي هم مگر مي‌شود تيم را تقويت كرد؟

خيلي وقت پيش گفتم اين تيم سه تا بازيكن مي‌خواهد. يك فوروارد خوب و دو مدافع چپ و راست كناري. اگر تيم تقويت نشود مشكلات پابرجاست. در اين رابطه مديريت يك طرف ماجراست و خود يحيي مي‌توانست يكي، دو بازيكن را حفظ كند اما هرچي بوده حالا بايد درستش كرد و بايد تيم را تقويت كنند.

با جدايي يحيي چه پيش‌بيني براي آينده پرسپوليس داريد؟

هر مربي كه بيايد تا بخواهد با وضعيت تيم آشنا شود فصل تمام‌ خواهد شد و ممكن است بدتر از اين هم ظاهر شويم. اگر امسال را يحيي خوب تمام كند آخر فصل هم با او تمديد مي‌كنند! حفظ يحيي و جذب دو، سه بازيكن بهترين تصميم ممكن است.

براي ادامه فصل مربي خارجي بهتر است يا داخلي؟

اگر قرار بود ايراني بياورند كه الان بهتر از يحيي نداشتيم. اما در مورد مربي خارجي الان تمام طرفداران خواهان حضور برانكو هستند. برانكو در فوتبال ما بوده و از تمام گزينه‌هاي خارجي بهتر است. برانكو شناخت خوبي از فوتبال ما دارد و نتايج خوبي هم گرفته است. آشنايي او با فوتبال ما مي‌تواند خيلي كمك كند‌.

اختلاف امتياز به قدري زياد نشده كه جبران نشدني باشد.

بله. نظر من هم همين است به شرط آنكه اين چي گفت و او چي گفت را كنار بگذارند تا بتوانيم اين فصل را به خوبي به اتمام برسانيم.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون