• ۱۴۰۳ شنبه ۱۵ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3285 -
  • ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير

عدد نوشت

راه‌اندازي واحد صنعتي در سال 94

معاون سازمان صنايع كوچك و شهرك‎هاي صنعتي با اشاره به آغاز فعاليت بيش از 700 واحد در شهرك‌هاي صنعتي طي سال گذشته، از برنامه اين سازمان براي راه‌اندازي حدود 3000 واحد در سال جاري خبر داد. فرشاد مقيمي، با بيان اينكه در سال گذشته حدود 4200 قرارداد جديد منعقد شد، گفت: تعداد واحدهاي بهره‌برداري شده در داخل شهرك‌هاي صنعتي در اين سال برابر 2294 واحد بود كه متوسط سرمايه‌گذاري در حوزه صنايع كوچك در سال 1393 برابر 7/2 ميليارد تومان بوده است. وي با بيان اينكه به اين ترتيب حدود 6200 ميليارد تومان سرمايه‌گذاري به بهره‌برداري رسيده در سال گذشته داشته‌ايم، اظهار كرد: كل واحدهاي به بهره‌برداري رسيده در شهرك‌هاي صنعتي در پايان سال 1392 برابر 31هزار و 353 واحد بود كه در پايان سال گذشته به 34 هزار و 252 واحد رسيد.

 

بدهي تهراني‌ها به مخابرات

مديرعامل مخابرات استان تهران گفت: در حال حاضر حدود 40 تا 45 ميليارد تومان بدهي مخابراتي در استان تهران وجود دارد. عليرضا صيدي، گفت: سال گذشته رقم بدهي مردم به مخابرات حدود 11 درصد قبوض بود كه امسال تلاش‌هاي مختلفي صورت گرفته تا اين رقم به هشت درصد كاهش پيدا كند. وي ادامه داد: با اين وجود حدود 45 ميليارد تومان لاوصولي و معوقه در اين بخش وجود دارد كه بخش عمده‌اي از اين بدهي‌ها مربوط به نقاطي است كه نمي‌توانيم و نبايد تلفن آنها را قطع كنيم. مديرعامل مخابرات استان تهران در پاسخ به اين سوال كه آيا به طور مشخص منظور او سازمان‌هاي دولتي و حكومتي به‌شمار مي‌رود، تاييد كرد كه بخش عمده‌اي از بدهي‌هاي مخابراتي به اين بخش مربوط مي‌شود.

 

اسقاط ميني‌بوس فرسوده در سه ماهه 94

رييس ستاد مديريت حمل‌و‌نقل و سوخت با اشاره به اسقاط ميني‌بوس‌هاي فرسوده گفت: در سه‌ماهه اول سال جاري دو هزار دستگاه ميني‌بوس فرسوده اسقاط شده است. عليرضا فيض بخش گفت: بيش از 2000 دستگاه ميني‌بوس و 300 دستگاه اتوبوس فرسوده از ابتداي سال جاري از چرخه حمل‌و‌نقل كشور خارج شدند. كل اسقاط انجام شده ميني‌بوس‌هاي فرسوده ظرف 12سال گذشته، نزديك به 5 هزار دستگاه ميني‌بوس درون شهري و برونشهري در كشور است كه در حال حاضر با اقدامات جديد و تصويب نامه معادل‌سازي، پيش‌بيني مي‌شود تا پايان سال بيش از 6 هزار دستگاه ميني‌بوس يعني بيش از مجموع تمامي سال‌هاي قبل ميني‌بوس فرسوده از رده خارج شود.

 

خريد تضميني گندم

سخنگوي خريد تضميني بانك كشاورزي با بيان اينكه از آغاز فصل برداشت گندم تاكنون 5/4 ميليون تن گندم خريداري شده، گفت: از كل مبلغ خريد 45 هزار و 703 ميليارد ريال به حساب كشاورزان واريز شده است. حشمت‌الله نظري عضو هيات‌مديره و سخنگوي خريد تضميني گندم بانك كشاورزي، گفت: از ابتداي برداشت گندم تاكنون گندم كشاورزان به ارزش 52 هزار و 770 ميليارد ريال خريداري و مبلغ 45 هزار و 703 ميليارد ريال به حساب كشاورزان واريز شده است. از دهه سوم فروردين و آغاز برداشت گندم تاكنون 4 ميليون و 526 هزار و 929 تن گندم در 693 هزار و 198 محموله خريداري شده است. وي با بيان اينكه كار خريد گندم در 30 استان در حال انجام است، گفت: گندم از استان‌هاي اصفهان، ايلام، بوشهر، تهران، خراسان رضوي و جنوبي و خوزستان در حال خريد است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون