• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3316 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۲۴ مرداد

تشكل‌ها

مرغ گران نمي‌شود|مهدي يوسف‌خاني قيمت مرغ را در مراكز خرده‌فروشي حدود ۶۳۰۰ تا ۶۴۰۰ تومان عنوان كرد و گفت: قيمت اين كالا در مراكز عمده‌فروشي نيز حدود ۵۹۰۰ تومان است. رييس اتحاديه پرنده و ماهي با بيان اينكه نرخ مرغ تا پايان شهريورماه بين ۶۲۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان در نوسان خواهد بود و بالاتر از اين ميزان نخواهد رفت، گفت: اوايل و اواخر هفته كه تقاضا زياد است، قيمت اين كالا نيز بالا مي‌رود اما در اواسط هفته با افت تقاضا، قيمت نيز كاهش مي‌يابد.

 

سيم‌كارت كد دو همراه اول از سه گران‌تر شد|رييس اتحاديه فروشندگان سيم‌كارت گفت: اكنون ارزش خطوط دو و سه بالاي يك ميليون تومان است اما برخي خطوط دو با توجه به صفر بودن ارزشي حدودا دو ميليوني دارند. افشار فروتن لاريجاني با اشاره به اينكه مدت زماني است ارزش خطوط دو از سه همراه اول بيشتر شده است، به تسنيم گفت: در اوايل كه موبايل واگذار شد، سرشماره تمامي خطوط 0911 بود و با كدهاي يك يا دو شروع مي‌شدند اما بعدها آمدند سرشماره را براساس هر شهرستان تغيير دادند. رييس اتحاديه فروشندگان سيم‌كارت با بيان اينكه تهران بر اين اساس سرشماره 0912 را گرفت، گفت: كد سه براي سرشماره تهران زودتر از دو عرضه شد و از اين جهت قدمت بيشتري و به تناسب قيمت بالاتري داشت.

 

كاهش 30 درصدي مصرف كاشي و سراميك|دبير انجمن توليدكنندگان كاشي و سراميك از كاهش بيش از 30 درصدي مصرف كاشي و سراميك در كشور خبر داد و گفت: مصرف كاشي و سراميك در كشور از بيش از 300 ميليون متر مربع به كمتر از 200 ميليون متر مربع رسيده است‌. وي با اشاره به كاهش 50 درصدي صدور پروانه‌هاي ساخت و ساز افزود: توليد در بخش كاشي و سراميك به اشباع رسيده است.

 

بازگشت طلاي سرخ روي مدار هفت ميليوني!|رييس صندوق توسعه صادرات زعفران از نوسان 40 درصدي قيمت زعفران در بازار داخلي طي يكسال گذشته خبر داد و گفت: ابتداي امسال هر كيلوگرم زعفران به بيش از هفت ميليون تومان رسيد كه اكنون به حدود 8/6 ميليون تومان كاهش يافته است. علي شريعتي مقدم به ايسنا گفت: محصول زعفران جزو حساس‌ترين محصولات كشاورزي است كه از عوامل طبيعي و شرايط اقليمي تاثيرپذيري بالايي دارد و خشكسالي و گرماي هوا، طي سال زراعي گذشته سبب شد حدود 30 درصد معادل حدود 70 تن از توليد زعفران كاسته شود.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون