• ۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3322 -
  • ۱۳۹۴ شنبه ۳۱ مرداد

وزير كار:

هر پنج دقيقه يك نفر بيكار مي‌شود

 

وزير تعاون، كار و رفاه اجتماعي گفت: 10 ميليون نفر در كشور تحت‌پوشش بيمه سلامت قرار گرفته‌اند كه اغلب كم‌درآمد و حاشيه‌نشين هستند.

به گزارش ايسنا، علي ربيعي در جلسه شوراي اداري استان گيلان، گفت: در زمان جنگ رزمندگان همرزمان‌شان را هُل مي‌دادند تا تير به جان خودشان بخورد و اميدواريم امروز كسي ديگري را هُل ندهد تا خودش را بالا بكشد.

وي با اشاره به موفقيت‌هاي دولت در توافق وين، اضافه كرد: مهم‌ترين دستاورد اين توافق برگرداندن پرستيژ سياسي كشورمان بود.

ربيعي با اشاره به اينكه بزرگ‌ترين مخالف و نگران ايجاد توافق، رژيم صهيونسيتي است، ادامه داد: خوشحاليم كه اين رژيم غاصب يك بار ديگر از ما عصباني باشد.

وزير كار و رفاه اجتماعي در ادامه اين جلسه خاطرنشان كرد: انتظار فزاينده آفت اين موفقيت توافق است و البته كه گشايش‌ها در پيش رو داريم اما انتظارات فزاينده، شيريني موفقيت را تحت تاثير قرار خواهد داد.

وي با اشاره به پيام‌هاي متعددي كه از سوي برخي از كشورها براي شريك تجاري شدن به جمهوري اسلامي ايران داده مي‌شود، تصريح كرد: اين نتايجي است كه ما را به تحقق اهداف اقتصادي دولت تدبير و اميد نزديك مي‌كند.

ربيعي تاكيد كرد: سياست صدقه‌اي سياست رفاهي نيست و دولت يازدهم بنا ندارد كه در يك جيب مردم يارانه بريزد و با تورم دوباره آن پول را از جيب ديگر بيرون بكشد. ايجاد اشتغال به مردم كمك مي‌كند، نه پول‌هاي ناچيزي كه به حساب مردم ريخته مي‌شود.

وزيركار و رفاه اجتماعي از تحت پوشش قرار گرفتن بيمه سلامت 10 ميليون نفر در كشور خبر داد وگفت: غالب اين جمعيت حاشيه‌نشين و كم‌درآمد هستند. بهبود وضعيت دفترچه‌هاي سلامت و بهتر شدن وضعيت اوراق بهادار روندي است كه دولت پيشرفت آن را متوقف نخواهد كرد. هر پنج دقيقه يك نفر به جمعيت بيكار كشور افزوده مي‌شود و بايد هر سال براي 800 هزار نفر شغل ايجاد كرد و اين آمار يعني از همه ظرفيت‌ها و توان بايد به نحو احسن استفاده كرد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون