• ۱۴۰۳ شنبه ۲۹ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3766 -
  • ۱۳۹۵ شنبه ۲۱ اسفند

ويژه

دريافت لوح تقدير حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان فروشگاه رفاه
شركت فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه در شانزدهمين همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان لوح تقدير حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان را براي نخستين‌بار دريافت كرد. شانزدهمين همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف‌كنندگان با حضور معاون اول رييس‌جمهور و وزير صنعت معدن و تجارت در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا وسيما برگزار شد. اين همايش با هدف افزايش انگيزه و حساسيت در توليدكنندگان و ارايه‌دهندگان خدمات براي رعايت حقوق مصرف‌كنندگان، افزايش اعتماد و ترغيب مصرف‌كنندگان به استفاده از كالاها و خدمات واحدهاي داراي گواهينامه و تنديس، افزايش رقابت سازنده بين توليدكنندگان و ارايه‌دهندگان خدمات در جهت ارايه محصولات كيفي، تلاش در جهت برقراري قيمت عادلانه، تحويل به موقع و ارايه مطلوب خدمات پس از فروش و تشويق مصرف‌كنندگان به استفاده از كالاي داراي نشان ملي استاندارد برگزار شده است.


كرمان داراي ظرفيت‌هاي اقتصادي فراواني است
خسرو خواجه‌حسني، مديرعامل بانك گردشگري در حاشيه جلسه اقتصاد مقاومتي استان كرمان گفت: استان كرمان داراي ظرفيت‌هاي اقتصادي فراواني است. خواجه‌حسني با اشاره به ظرفيت‌هاي اقتصادي استان كرمان اظهار داشت: وجود معادن فراوان در اين استان باعث شده تا رشد صنعتي مناسبي در اين منطقه از كشور ايجاد شود. وي افزود بانك گردشگري با درك اين ظرفيت مناسب و با نگاه اقتصاد مقاومتي قصد دارد تا ظرفيت‌هاي صنعتي و كشاورزي استان كرمان را در راه حمايت از توليد ملي به كار بگيرد.


تقدير از سازمان منطقه آزاد كيش
سازمان منطقه آزاد كيش موفق به كسب دو رتبه برتر همايش ملي تقدير از چهره‌هاي ماندگار و كارآفرينان برتر راه و شهرسازي (جايزه دادمان) شد.  در همايش تقدير از چهره‌هاي ماندگار و كارآفرينان برتر راه و شهرسازي كشور با عنوان جايزه دادمان كه عصر چهارشنبه 18 اسفند با حضور مسوولان عالي‌رتبه كشوري و نخبگان اين صنعت در سالن اجلاس سران تهران برگزار شد، جوايز برتر در حوزه‌هاي «معماري و شهر‌سازي» و «ابنيه و ساختمان» به دكتر مونسان مديرعامل سازمان منطقه آزاد كيش اهدا شد.
در اين همايش ملي كه با هدف شناسايي، انتخاب و تقدير از سازمان‌ها، شركت‌ها و مهندسان برتر در زنجيره ارزش راه و شهرسازي و ترويج فرهنگ خود ارزيابي و توسعه و آموزش مفاهيم سر آمدي و كيفيت برگزار شد، وزير و معاونان وزارت راه و شهرسازي، معاونان و مديران ارشد وزارت نفت، وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعي، وزارت نيرو، اعضاي كميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي، گروه متخصصين ايران، سازمان نظام مهندسي ساختمان كشور و استان‌ها، شهرداري كلان‌شهرها و ساير نهادهاي مرتبط با صنعت راه و شهر‌سازي حضور داشتند و جايزه برتر اعضاي شوراي سياستگذاري با عنوان جايزه دادمان به 21 نخبه و طرح برتر اهدا و از 4 چهره ماندگار با اهداي تنديس دادمان قدر‌داني شد.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون