• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3182 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن

حامد حدادي: از تيم ملي خداحافظي مي‌كنم

حامد حدادي ارزشمندترين بسكتباليست آسيا كه در اين فصل عملكردي بي‌نظير داشته بعد از جام ملت‌ها از تيم ملي خداحافظي خواهد كرد. او ابراز اميدواري كرد كه بتواند با قهرماني در آسيا و كسب سهميه المپيك از تيم ملي كنار برود.

 در اين فصل نسبت به فصل گذشته ليگ چين عملكرد بسيار بهتري داشتيد. دليل اين رشد و آمادگي چيست؟

بالاخره وقتي براي نخستين سال در ليگي جديد بازي مي‌كنيد كمي سردرگم مي‌شويد. من اين شرايط را داشتم و در كنار آن ليگ را با آسيب‌ديدگي آغاز كردم. شايد فصل گذشته تنها 60 درصد حامد حدادي ديده شد چون مصدوم بودم اما در اين فصل تصميم جدي داشتم تا تمرين كنم و به آمادگي خوبي برسم. بعد از باخت در بازي‌هاي آسيايي خيلي جدي تمرين كردم تا آماده شوم. 11 كيلوگرم وزن كم كردم و آقاي تشكري‌كيا بدنساز خودم را نيز كنارم داشتم تا به خوبي تمرين كنم. تصميم گرفتم امسال سال خوبي باشد و خيلي تلاش كردم. در هر مسابقه نيز سعي داشتم آمار خوبي از خودم ثبت كنم كه خدا را شكر خوب بود و بازي به بازي هم بهتر شدم.

  با اين عملكرد حضورت در فصل آينده ليگ چين تضمين شده اما به فكر ليگ امريكا و اروپا هم هستيد؟

خودم در اين فكر هستم كه به ليگ امريكا بروم و امكانش هم وجود دارد اما با توجه به اينكه به مراحل بالاتر ليگ چين رسيده‌ايم كمي حضور در NBA دشوارتر شده است. به اروپا فكر نمي‌كنم چون زمان اين ليگ زياد است و اگر بخواهم در تيمي خوب نيز بازي كنم نزديك به 11 ماه از سال درگير هستم. با اين شرايط نه به تيم ملي مي‌رسم و نه به خانواده‌ام.ژ

 تيم ملي ايران سال آينده جام ملت‌ها و انتخابي المپيك را پيش‌رو دارد. اين مسابقات را چطور مي‌بينيد؟

من امسال سعي كرده‌ام به خوبي تمرين كنم و آماده باشم. سعي مي‌كنم اين آمادگي را نيز حفظ كنم تا با كمك بچه‌ها بتوانيم به قهرماني آسيا برسيم و سهميه المپيك كسب كنيم. بعد از جام ملت‌ها نيز از تيم ملي خداحافظي مي‌كنم.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون