• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3182 -
  • ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۷ بهمن

سرخط خبرها

  عباس ترابيان با بيان اينكه برگزاري جلسات كميته‌ فني فوتسال صرفا يك نمايش است، رسما تاكيد كرد كه ديگر در جلسات اين كميته‌ شركت نمي‌كند.
  حسين فركي، سرمربي سپاهان با تكذيب خبر مذاكره مسوولان فدراسيون فوتبال با خودش براي جانشيني كي‌روش، اعلام كرد كه هيچ برنامه‌اي براي حضور در كادر فني تيم ملي ندارد و فقط به سرمربيگري سپاهان فكر مي‌كند.
  تيم ملي واليبال ايران به جام «واگنر» دعوت شد / اين مسابقات هر سال با حضور سه قدرت برتر واليبال جهان و به ميزباني لهستان برگزار مي‌شود/ رقابت‌هاي ‌سال ‌آينده جام «واگنر» از ۳۱ مرداد تا دوم شهريور برگزار خواهد شد/ ايران يك بار در سال ۲۰۱۱ در اين مسابقات حاضر بود.
  وزير ورزش درباره ماليات مربيان فوتبال به وزير اقتصاد نامه نوشت / محمود گودرزي، با ارسال نامه‌اي به وزير اقتصاد خواستار اصلاح ضريب مالياتي سنگين مربيان فوتبال شد.  
  مسابقات ووشوي قهرماني مردان كشور كه پيش از اين قرار بود در تاريخ ۱۳ اسفندماه برگزار شود به دليل همزماني با مجمع انتخاباتي فدراسيون ووشو از تاريخ ۱۷ تا ۲۲ اسفندماه در بندرعباس برگزار خواهد شد
  داوران شاغل در فوتسال ايران روز گذشته در اعتراض به عدم دريافت مطالبات خود در سال‌هاي گذشته، رسما جلوي در فدراسيون فوتبال تجمع و اعتصاب كردند!
  تيم منتخب كشتي فرنگي جوانان در رقابت‌هاي بين‌المللي كشتي جام ايوان ايليف و سيراكوف كه روزهاي 16 و 17 اسفندماه در شهر صوفيه بلغارستان برگزار مي‌شود به ميدان مي‌رود.
  كارلوس كي‌روش ليست ۴۵ نفره تيم ملي را براي سفر به اتريش و سوئد در تعطيلات نوروزي، به فدراسيون فوتبال ارايه داد. برخي بازيكنان و اعضاي تيم ملي هم از روز گذشته با حضور در سفارت اتريش اقدامات لازم را براي اخذ ويزاي شينگن انجام دادند. تيم ملي قرار است در تعطيلات نوروز دو بازي دوستانه با شيلي و سوئد برگزار كند.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون