• ۱۴۰۳ يکشنبه ۳۰ ارديبهشت
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 3925 -
  • ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۸ مهر

گلكسي Note8 در ايران رونمايي شد

ستاره‌اي جديد در كهكشان بي‌مرز سامسونگ

شركت سامسونگ الكترونيكس، روز يكشنبه ۱۶ مهرماه طي مراسمي رسمي در پرديس ملت تهران از گلكسي Note8 جديدترين پرچمدار كهكشان خود در ايران رونمايي كرد.
در مراسمي كه مديران سامسونگ ايران و اهالي رسانه حضور داشتند از گلكسي Note8 براي ورود به بازار ايران رونمايي شد. جديدترين پرچمدار كهكشان سامسونگ به زودي با عرضه در فروشگاه‌هاي معتبر سامسونگ در دسترس كاربران ايراني قرار مي‌گيرد.
در ابتداي اين مراسم بام سوك هانگ، مدير سامسونگ الكترونيكس در ايران با معرفي Note8 گفت: «امروز همه ما اينجا جمع شده‌ايم تا يكي از منحصربه‌فردترين دستگاه‌هاي اين صنعت را به شما معرفي كنيم، اين محصول تنها يك تلفن همراه جديد نيست؛ بلكه دستگاهي است تا خلاقيت را در زندگي شما بيشتر كند.»
مدير سامسونگ الكترونيكس در ايران با اشاره به ويژگي‌هاي منحصربه‌فرد سري نوت گفت:        «S Pen به عنوان ابزاري شناخته شده كه به كمك آن مي‌توان تصورات را وارد زندگي واقعي كرد و شما را قادر مي‌سازد در هر مكاني حتي كوچك‌ترين ايده‌هاي‌تان را هم ثبت كنيد. حمايت گسترده شما در كنار ميراث قدرتمند گلكسي امكان معرفي محصول ديگري را فراهم كرد كه مي‌توان به آن اعتماد كرد و كارهاي بزرگ‌تري به كمك آن انجام داد. »
پرچمدار جديد سامسونگ با نمايشگر 3/6 اينچي سوپر آمولد بدون مرز طراحي شده است. با حذف كليدهاي فيزيكي و حضور نمايشگر بدون مرز، بيش از ۸۳ درصد بدنه به صفحه نمايش اختصاص يافته تا كاربران Note8 براي كارهايي از قبيل يادداشت‌برداري، طراحي و تماشاي محتواي ويديويي بيشترين فضا با كمترين اسكرول را داشته باشند. دوربين دوگانه Note8 براي نخستين‌بار در دنياي گوشي‌هاي هوشمند با دو لرزش‌گير اپتيكال جداگانه (Dual OIS) براي هر دو لنز وايد و تله عرضه شده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون