مديريت ارتباطات
جديدترين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات منتشر شد. پرونده اصلي تازهترين شماره ماهنامه مديريت ارتباطات به دو مفهوم بسيار مهم و كليدي در اين روزهاي جهان ارتباطات ميپردازد: «اتاق پژواك» و «حباب فيلتر». حباب فيلتر حالتي از جداسازي يا انزواي فكري است كه در نتيجه جستوجوهاي شخصيسازي شده پديد ميآيد. در اين حالت، الگوريتم وبسايت حدس ميزند كه كاربر انتظار ديدن چه چيزهايي را دارد و نتايج دلخواه را بهصورت گزينشي نمايش ميدهد. در پرونده ديگر اين ماهنامه جنگ اوكراين از منظر رسانهاي تحليل شده است. جنگ اوكراين از منظر رسانه و ارتباطات براي اين مهم است كه در هزاره سوم و بعد از انقلابهاي ارتباطاتي و رسانهاي، جهان غرب هرگز اينچنين جنگي را بيخ گوش خود احساس نكرده است. نه اينكه جهان اين سالها در صلح بوده باشد، اما هميشه جنگ جايي دور از غرب و جايي ديگر بوده است. واكنش رسانههاي اصلي به اين جنگ واقعيتهاي بسياري را براي همه هويدا كرد. جز اينها مطالب متنوع ديگري را در حوزههاي بينارشتهاي مانند رسانه، زيباييشناسي غذا، معماري و ارتباطات و برند شخصي در اين ماهنامه ميخوانيد. از نويسندگان اين ماهنامه ميتوان به الي پريسر، منصور ساعي، سيدعلي محمودي، مسعود سپهر، محسن محمودي، نيوشا طبيبي، امير جديدي، مسعود زماني، محمد رهبري و... اشاره كرد. ماهنامه مديريت ارتباطات را كه به مديرمسوولي اميرعباس تقيپور و سردبيري علي وراميني منتشر ميشود از ديجيكالا، طاقچه و مگيران تهيه كنيد.