• ۱۴۰۳ جمعه ۲۷ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5457 -
  • ۱۴۰۲ يکشنبه ۲۰ فروردين

براي طارمي استقلال و بنفيكا و يوونتوس تفاوتي ندارند

دربي‌باز؛ از تهران تا ليسبون

به گزارش خبرنگار «اعتماد»، مهدي طارمي در يك بازي مهم ليگ پرتغال باز هم براي پورتو گل زد تا روزنه‌هاي اميد براي كسب قهرماني اين تيم همچنان باز باشد. طارمي در شبي كه ۸۸ دقيقه براي پورتو بازي كرد، گل دوم و پيروزي‌بخش اژدها نشان‌ها را وارد دروازه بنفيكا كرد و پس از گلزني شيطنت خود را بروز داد و با علامت «هيس» به سمت هواداران از منتقدين خواست سكوت كنند! 
اما شماره ۹ دوست داشتني فوتبال ما ثابت كرده همچون كاشف خودش علي دايي مرد روزهاي دشوار است و هر زمان كه در شرايط سخت قرار بگيرد كار تيمش را به دوش مي‌كشد و به اصطلاح در نقش بازي درآر ظاهر مي‌شود. انگار همين ديروز بود كه جوانكي سر به زير با لهجه جنوبي با يك اشاره علي دايي به تهران آمد و پيراهن پرسپوليس را پوشيد و حضور در پايتخت را سرآغازي كرد براي موفقيت‌هاي امروز در اروپا . 
مهدي نتوانست سال‌هاي زيادي شاگرد دايي باشد، اما كارش را در پرسپوليس با مربيان ديگر هم به نحو احسن انجام داد و مقابل تيم‌هاي بزرگ عملكرد خيره‌كننده‌اي داشت. پسر بوشهري فوتبال ما در همان دقايقي كه حميد درخشان در دربي به او بازي داد با يك حركت آكروباتيك هواداران را به وجد آورد و تا آستانه فروپاشيدن دروازه استقلال پيش رفت. همان زمان او نشان داد دربي‌باز است. 
بعدها طارمي با دبل در برابر رحمتي و پاس گل چهارم پرسپوليس به استقلال تبديل به كابوس مدافعان و دروازه‌بانان بزرگ فوتبال كشورمان شد . دبل در اصفهان برابر سپاهان و هت‌تريك در بازي‌هاي ليگ قهرمانان و گلزني‌هاي پياپي ملي و باشگاهي امروز به او اعتماد به نفسي داده كه مقابل هزاران فوتبال‌دوست اروپايي «هيس» نشان مي‌دهد! 
ردپاي خونسردي او و گلزني‌هايش به تيم‌هاي بزرگ را مي‌توان در باز كردن دروازه انگليس در جام جهاني هم ديد‌ . خلاصه اينكه اين آقاي بي‌خيال راه عبور از دروازه تيم‌هاي بزرگ را به خوبي مي‌داند و اگر پسوند آن بازي‌ها را دربي بگذاريد عطش و اشتياق ابرمهاجم زهردار فوتبال آسيا بيشتر هم خواهد شد. مهاجمي كه نگاه سرد و بي‌خيالي در مستطبل سبز دارد، اما يك دربي‌باز قهار به حساب مي‌آيد.

 

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون