• ۱۴۰۳ شنبه ۲۸ مهر
روزنامه در یک نگاه
امکانات
روزنامه در یک نگاه دریافت همه صفحات
تبلیغات
صفحه ویژه

30 شماره آخر

  • شماره 5472 -
  • ۱۴۰۲ دوشنبه ۱۱ ارديبهشت

مخالفان وزير

فاطمي‌امين هندوانه دربسته بود

 ناصر موسوي‌لارگاني، نماينده فلاورجان: از ملت عزيز ايران عذرخواهم كه به دليل ندانم كاري‌هاي وزير صمت، فشار تورمي سنگيني را تحمل كرده‌اند، ايشان در آمارهاي تخيلي خودساخته خود غرق شده و عذرخواهي بلد نيست، لذا من عذرخواهم. فاطمي‌امين هنگام اخذ راي اعتماد از مجلس، هندوانه دربسته‌اي بود كه 38 صفحه به مردم و مجلس قول برنامه داد، راي گرفت و سپس تا توانست خرابكاري كرد، اين هندوانه دربسته تو زرد از آب درآمد. هنر زيادي مي‌خواهد كه يك وزير اين ميزان نارضايتي عمومي ايجاد كند! اين وزارتخانه يك ژنرال ارشد و كاركشته اقتصادي نياز دارد، اما فاطمي‌امين در حد سرجوخه هم نيست!

افزايش ۳ برابري قيمت خودرو فاجعه است

 الهويردي دهقاني، نماينده ورزقان: ده‌ها هزار ميليارد تومان پروژه به صورت رانتي و ترك تشريفات به شركت‌هاي غيرتخصصي واگذار شده و محصولات معدني در بورس به قيمت دلارهاي بازارهاي آزاد فروخته شده است. 
با توجه به گران شدن قيمت ارز و تورم بايد رشد بالايي را در معدن داشته باشيم، اما نداريم و اينها آمارهاي غلطي است كه داده مي‌شود و شعور مردم و مسوولان به سخره گرفته مي‌شود. افزايش 3برابري قيمت خودرو از ابتداي روي كار آمدن فاطمي‌امين تاكنون فاجعه است. وزير در خدمت دو خودروساز بزرگ كشور است درحالي كه بايد وزير صنعت باشد نه وزير دو خودروساز.


از عملكرد صدا و سيما گلايه‌مندم

 احمد رسولي‌نژاد، نماينده دماوند: پس از حدود 15 ماه از عمر دولت سيزدهم، اولين استيضاح انجام شد كه متاسفانه به نتيجه نرسيد و امروز شاهد نتايج زيانبار و خسارت سنگين اعتماد مجدد به اكثريت مجلس در آن روز به آقاي فاطمي‌امين هستيم. امروز استيضاح ايشان يك خواست عمومي است. آثار حضور در بين مردم و نارضايتي شديد مردم از عملكرد وزير صمت را اين‌بار در جلسه علني احساس مي‌كنيم. از عملكرد يكجانبه و بدون انصاف صدا و سيما هم در استيضاح قبلي و هم در استيضاح فعلي در حمايت از آقاي فاطمي‌امين به ‌شدت گلايه‌مندم. هفته‌هاي آينده پاسخ مفصلي به اين‌گونه رفتارهاي رسانه‌اي كه خود را ملي مي‌داند، خواهم داد.

قيمت خودرو استخوان مردم  را تركانده است

 هاجر چناراني نماينده نيشابور:  بايد بابت افزايش افسارگسيخته اين بازار يقه چه كسي را گرفته و چه كسي را مقصر بدانيم؟ با گذشت 15 ماه از عمر دولت، اولين استيضاح را در مجلس مطرح كرديم، اما هيچ اتفاقي نيفتاد و راي اعتماد آقاي فاطمي بيشتر نيز شد! اما بايد پرسيد بعد از آن چه اتفاقي در بازار خودرو افتاد و قيمت‌ها افسارگسيخته بالا رفت. متاسفانه پاسخي براي مردم نداريم. دولت آقاي رييسي، دولتي انقلابي بود كه ما مدافع عملكرد انقلابي‌اش هستيم، اما قيمت خودرو استخوان مردم را تركانده است، لذا نمايندگان محترم؛ خودتان ارزيابي كنيد كه قيمت خودرو در 20 ماه گذشته از كجا به كجا رسيده است.

ارسال دیدگاه شما

ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
عنوان صفحه‌ها
کارتون
کارتون